Uncategorised

ДО РІЧНИЦІ  ПОЧАТКУ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ

Розпочинаючи з 21 листопала 2013 року,   в Україні відбулися події, що  змінили свідомість та життя кожного з нас… Як  багато всього пережили ми за цей час: криваву суботу 30 листопада і дивовижну атмосферу Майдану; першу смерть Сергія Нігояна 22 січня і справжнє народження Нації; загибель Героїв Небесної сотні і падіння режиму Януковича; підступну анексію Криму і  відчуття, що ти  не  «гвинтик системи», а активний  учасник усіх тих рушійних процесів, що відбуваються з нами; війну, втрати, біль, сльози і  водночас гордість за своїх співвітчизників – воїнів, волонтерів, простих громадян…

Революція Гідності ще продовжується.  І від кожного з нас  залежить, якою буде наша країна. Але я ВІРЮ…

Вірю,  що все у нас вийде. Вірю, що «згине зло і правда переможе» (Л. Костенко). Вірю, що як співає MadHeads, «Молода кров змінить країну»!

ВІРЮ!!!!!       

 

Ісаєва О.О., доктор пед. н, професор, зав. кафедри

 Що для мене Майдан?

Майдан - це вияв сили, волелюбності, гідності і непоборності нашого народу. Це океан, в якому кожна крапля додає мужності і витримки іншій. Це вимолене і вистраждане всіма разом велике диво. Це божественна енергія, яка надихає, кличе вперед і дає нові сили, коли, здавалося б, їх зовсім нема. Це радість національної єдності і сльози національного горя. Це гордість за велич особистості, за силу людського духу, за щедрість зболеного серця. Це наші навіки живі Воїни світла, Ангели-охоронці з Небесної сотні. Це той гіркувато-солодкий, як дим майданівських шин, смак свободи, про який сказано у фільмі "Хоробре серце": "Вони можуть забрати наші життя, але вони ніколи не відберуть нашу свободу!" Це незгасимість віри в те, що ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ. 

Клименко Ж.В., доктор пед. наук, професор

Минув рік

Студенти. Майдан. Революція.

Збори. Протест. Конституція.

Вступ у ЄС. Інтеграція.

Гнів. Боротьба. Фрустрація.

Запал. Очі. Розмови.

Виступи. Рідна мова.

Ялинка. Намети. Вогонь.

Беркут. Сльози. Полон.

Коктейлі. Шини. Журба.

Грушевського. Ніч. Боротьба.

Снайпери. Батьки. Горе.

Смерть. Відчай. Крові море.

Герої! Сини. Барикади.

Поховання. Сум. Влада-гади.

Сотня. Небесна. Вогні.

Пам'ять. Віра. В пітьмі.

Вічність. Надія. Воля.

Настрій. Крим. Чорне море.

Росія. Сусід. Ворог.

Нещастя. Народи. Горе.

Схід. Україна. Війна.

Підтримка народів/Лишилась одна.

Сила. Єднання. Любов.

Діти. Пролита кров.

Бажання. Свобода. Мрія.

Мир! Ще не згасла надія!

Оксана Чернуха 

Конкурс виконання віршів до Всесвітнього дня поезії

 

Коли на небі засвічують зорі, повітря довкола стає зовсім іншим: відчувається дотик чогось неземного, таємничого й прекрасного. Такі миті надихають, хочеться поринати в творчість й насолоджуватися поезією. Саме тому одного теплого весняного вечора в стінах Інституту іноземної філології зібралися творчі люди, щоб відсвяткувати Всесвітній день поезії.

 Це була чудова літературна зустріч, яку навіть  конкурсом називати не хочеться, адже було по-домашньому затишно й цікаво! Той настрій, та атмосфера, ті емоції, які панували в нашому теплому колі - незабутні. Ми відчували поезію кожного серця, кожен відтінок душі. Авторська лірика юних талантів особливо окрилювала. Адже поезія - це не просто твори, написані віршами, це - коли ти летиш рядками і наповнюєшся енергетикою слова, отримуючи естетичну насолоду. Поезія - це сум, чарівність, музика, дотик до душі, струни якої ще довго будуть бриніти. І чим  частіше, тим краще. Тоді людина буде духовно вищою і красивішою. У цей чудовий вечір кожен з нас своїм прочитаним віршем вніс свою краплину до океану Поезії.

КРИМ – це Україна!!!!!

 

 

 
 
Ісмаїл ГАСПРИНСЬКИЙ 

КРИМ
«Зелений острів» — так зве його кожен.
Чудовий острів, чарівний Крим!
Крим наш на чайку крилату схожий,
Що понад морем летить голубим.
Тут все, як в легенді:
Печери, скелі,
Лоз виноградних зміїний згин,
Річки, озера, людські оселі,
Чорні папахи стрімких вершин.
Тут давню казку нашіптує море,
Тут — в танці й музиці пам’ять племен.
Тут щастя й радість, сльози і горе —
Розвіяних вітром забутих імен.
Тут гори й степи пам’ятають походи:
Брязкіт шабель, урагани атак…
Грудьми зустрічав тут не раз незгоди
Велетень сивий — старий Чатирдаг.
Крим для усіх нас — достатку чаша,
Наша одвіку Вітчизна тут є.
Хай над зеленим островом нашим
Мирне і добре сонце встає!

Увага! ОФіційно! 
14.03.2014 кафедра методики викладання російської мови та світової літератури прийняла колективне рішення покинути членство в  УАПРЯЛ у зв"язку з тим, що 
заява Президії УАПРЯЛ від 13.03.2014 р. суперечить громадянській позиції членів кафедри.

Уважаемые коллеги!

Приглашаем Вас присоединиться к нашему обращению. Если Вы сочтете возможным это сделать, сообщите, пожалуйста, и мы  тогда добавим Вашу фамилию и данные  в текст  обращения. 

Спасибо за понимание! Добра, света и МИРА!  

 

Обращение членов УАПРЯЛ к коллегам и всем, кто желает мира Украине

(учителям,  преподавателям,  исследователям русского языка  и литературы)

Уважаемые коллеги! Дорогие друзья!

Мы, члены кафедры методики преподавания русского языка и мировой литературы НПУ им. М.П. Драгоманова, являющиеся  коллективным членом УАПРЯЛ, выступаем со следующим  обращением к  индивидуальным и коллективным членам УАПРЯЛ, а также ко всем, кто причастен к распространению русского языка и культуры:

- мы категорически осуждаем всяческую агрессию со стороны Кремля, военную интервенцию, санкционированную президентом Путиным,  оккупацию территориальных земель  Украины частями российской армии,  попытки аннексии Автономной Республики Крым;

- мы выступаем за суверенитет, независимость и целостность Украины и призываем к резкому осуждению всех действий, которые противоречат  международным нормам мирного сосуществования государств;

- мы как граждане Украины, причастные к преподаванию, исследованию и распространению русской словесности, ответственно заявляем, что в нашем государстве нет необходимости защищать права русскоязычных граждан, поскольку их никто не ущемляет. В независимой Украине мы свободно, без всякого преследования, в силу своей профессиональной деятельности занимались изучением, преподаванием и популяризацией русского языка и культуры; 

- выступаем с предложением ко всем нашим коллегам осудить  захватническую политику Кремля по отношению к Украине и отмежеваться от идеи использования русского языка как средства оправдания  всех форм агрессии. Просим поддержать нашу гражданскую позицию, подписавшись под этим обращением.

Ожидаем поддержки тех, кто желает мира и процветания нашей независимой стране и многонациональному украинскому народу. 

 

 

13.03. 2014

Члены кафедры методики преподвания русского языка и мировой литературы НПУ им.М.П. Драгоманова:

Исаева Елена Александровна, доктор пед. наук, профессор;

Мирошниченко Леся Фёдоровна,  доктор пед. наук, профессор;

Клименко Жанна Валентиновна , доктор пед.  наук, профессор;

Бицько Оксана Констянтиновна, старший  преподаватель;

Чепурко Елена Михайловна, канд. фил. наук, доцент;

Пивнюк Надежда Александровна, канд.  пед. наук, доцент;

Холодная Юлия Николаевна,  канд.  пед. наук, доцент;

Мельник Анжела Олеговна, канд.пед.наук, доцент;

Давидюк Людмила Владимировна,  канд.  пед. наук, доцент;

Васенков Александр Викторович, старший преподаватель;

Долгининская Ирина Юрьевна, старший  преподаватель;

Скрипка Надежда Ивановна, старший  преподаватель;

Чернуха  Оксана Владимировна, старший лаборант;

Иллюк Татьяна Валерьевна,  старший лаборант;

 

Обращение также подписали:

Овчинникова Ирина Игоревнаканд. фил. наук, доцент;

Костюк Елена Николаевна, канд. фил. наук, доцент;

Демьяненко Елена Александровна, канд. пед. наук, старш.препод.;

Волынец Ирина Николаевна, кандидат пед. наук, доцент;

Кравец Лариса Викторовна, доктор пед. наук, доцент

Кабиш Оксана Александровна, кандидат фил. наук, доцент;

Ёлкина Лариса Виссарионовна, кандидат фил. наук, доцент
Цико Игорь Григорьевич, старший преподаватель;

Алексеева Светлана Геннадьевна, старший преподаватель;

Куц Елена Владимировна, кандидат фил. наук, доцент;

Хруцкая Наталья Владимировна, канд. филолог. наук, доцент;

Грищенко Галина Григорьевна, учитель русского языка и литературы ;

Пронкевич Александр Викторович, доктор филологических наук, профессор;

Волошина Лариса Николаевна, учитель русского языка и мировой литературы; 

Толчеева Татьяна Станиславовна, доктор фил. наук, профессор;

Романовская Юлия Юрьевна, кандидат фил.наук, профессор

Конеева Елена Алексеевна, старший преподаватель;

Витченко Андрей Александрович, доктор пед. наук, профессор;

Витченко Анастасия Ефимовна, кандидат пед. наук, доцент;

Панченко Андрей, преподаватель;

Невмержицкая Ольга Федоровна, Заслуженный учитель Украины, преподаватель русского языка

 Гладкая Ирина Анатольевна, кандидат пед. наук, доцент;

Колодько Тетяна Николаевна, кандидат пед. наук, доцент;

Лапшина Ирина Николаевна, кандидат педагогических наук, доцент 

Островская Галина Александровна, кандидат пед.наук, доцент

Романюк Виктория Леонидовна, старший  преподаватель; 

Скрипка Елена Васильевна, юрист

Зарва Виктория Анатольевна, доктор филологических наук, профессор

Корниенко Оксана Александровна, доктор фил. наук, профессор;

Осьмак Нина Дмитриевна, канд. фил. наук, профессор 

Слива Татьяна Васильевна, канд. фил. наук, доцент

 

Международная ассоциация преподавателей русского языка и литературы: Протест против агрессии России

Дорогие коллеги! 

Мы обращаемся к преподавателям и исследователям русского языка и русской литературы. Это письмо выражает позицию людей, которые посвятили многие годы жизни русистике, пропагандируя достижения великой русской культуры в школьных и студенческих аудиториях, на страницах учебников и в средствах массовой информации, на научных конференциях и в творческих арт-проектах. Ежегодный Форум русистов, собирающий в Крыму ученых Украины, России, Белоруссии, Армении, США, Канады, Германии, Великобритании, Франции, Греции, Японии, Китая, Сербии, Израиля, Польши, Румынии, Турции, Нидерландов, свидетельствует о том, что мы всегда находили взаимопонимание во славу "великого и могучего" русского языка, а украинские власти поддерживали научные и культурные русские проекты.  
Мы задаем вопрос: почему сегодня руководитель страны, говорящий на языке, олицетворяющем великую гуманистическую культуру, так цинично попирает все нравственные основы бытия? Нас, украинских русистов, как и всех русских людей, никогда не притесняли ни в Крыму, ни в Украине. Нам никто не запрещал использовать тот язык, который стал языком нашего общения и мышления.  
Нет никаких ни юридических, ни культурных оснований для той чудовищной «театрализованной спецоперации» под названием «Легитимизация интервенции», которую разыгрывает господин Путин в духе Петра Степановича Верховенского – персонажа романа Ф.Достоевского «Бесы». Сначала «силы самообороны», вооруженные до зубов новейшим оружием, врываются в Крымский парламент и под дулами автоматов заставляют депутатов голосовать за назначение кремлевских марионеток на руководящие посты в автономии, а те, в свою очередь, зовут Путина на помощь. Потом Крым наводняет русская армия. Российские СМИ в лучших традициях геббельсовской пропаганды нагнетают истерию, и под дикий вой украинофобов «Россия! Россия!» депутаты автономии трижды переносят сроки референдума о судьбе Крыма. И все это с одной целью – обеспечить «легитимность аннексии украинского полуострова». По сравнению с этой широкомасштабной постановочной провокацией даже гитлеровское нападение на радиостанцию в Глейвице кажется выступлением любительского драмкружка.  
Для придания «спектаклю» дополнительной остроты подкупленные русскими спецслужбами маргиналы устраивают погромы и захваты административных зданий в Харькове, Донецке, Николаеве, Одессе, Луганске. Сценарий везде один и тот же – ворваться в залы, где заседают депутаты местных советов, и обратиться к России, чтобы она ввела войска для защиты от нападения неких «бандеровцев». Но никаких «бандеровцев» на Юге и Востоке Украины никто не видел, их никогда здесь не было и нет! Поэтому весь этот жалкий поход на юго-восток Украины с треском провалился: возмущенные местные жители выметают русских диверсантов. 
Мы имеем дело с патологическим случаем практической реализации метафоры «жизнь – это театр». Это – демонический театр Путина! И в этой адской сценографии русской культуре отведена спекулятивная роль: она иезуитски используется для того, чтобы превратить украинца в смертельного врага, которого нужно уничтожить. Распространение в российском обществе атмосферы нетерпимости ко всему украинскому не может не влиять на наше восприятие современной России.  
Дорогие коллеги! Мы хотим обратить ваше внимание на то, что для русской культуры в глобальном масштабе последствия этого «театра жестокости» могут оказаться катастрофическими. С каждым днем возрастает угроза того, что вскоре носитель русского языка в Украине будет восприниматься либо как обезумевший троглодит с дубиной, терроризирующий население Юго-Востока и призывающий русские войска, либо как оккупант! Русской идентичности и русской культуре наносится сокрушительный удар: существует опасность, что эта гуманистическая культура перестанет быть воплощением свободомыслия и интеллигентности, а будет ассоциироваться с глубоким садомазохистским комплексом, лежащим в основе коллективного бессознательного. Именно с ним так лицемерно и мастерски играет господин Путин. Тяжелая и кропотливая работа многих и многих поколений педагогов и филологов потребуется для того, чтобы вылечить эту травму и восполнить тот духовный урон, который наносит Путин и его «бесы», пришедшее защищать русских, на которых никто не нападает. 
Дорогие коллеги! Украинский народ в состоянии разобраться со своими внутренними проблемами сам. Мы хотим рассказывать своим студентам о высокой духовности русской культуры, ценностный потенциал которой формировался такими гениями, как Пушкин и Гоголь, Пастернак и Ахматова, Бродский и Чичибабин. Именно она многие годы помогала нам, как и всем носителям русского языка, решать экзистенциальные проблемы, находить адекватные нравственные решения в кризисных ситуациях. 
Мы обращаемся ко всем, кто любит и ценит великую русскую культуру, с призывом подписать это письмо. Этим вы продемонстрируете свою солидарность с народом Украины, стремящимся предотвратить развязываемую президентом Путиным братоубийственную войну, которая может привести к глобальной катастрофе, способной погубить всю современную цивилизацию. Расскажите своим студентам и ученикам о том, что на самом деле происходит в Крыму и в Украине.  
 

 

Варшава, 03.03.2014

 

З В Е Р Н Е Н Н Я

 

Дорогі друзі, студенти, викладачі, Українці!

 

У цей неспокійний час ми постійно з Вами – у думках і молитвах. Усвідомлюємо загрозу, яка нависла над Україною, засуджуємо усі прояви насилля і загарбницьку політику. Ми хочемо бачити Вас у спільній Європейській родині, прагнемо співпрацювати з Вами на ниві науки і культури, а не оспівувати загиблих і рятувати поранених.

Рідні наші, сподіваємося на мудрість осіб, які сьогодні вирішують долю Українців.

Єднаємося з Вами у болю, співчуваємо родинам загиблих Героїв і віримо у краще майбутнє українського народу. Ми – з Вами!

Тримайтеся, бо Ви того варті, Ви заслуговуєте кращої долі!

Із найтеплішими вітаннями з Варшави, яка сьогодні всім серцем з Вами,

 

Ірена Митник

Світлана Романюк

Катажина Якубовська-Кравчик

Пауліна Олеховська

Ельжбета Васяк

Валентина Соболь

Ірина Кононенко

Лідія Стефановська

Мар’ян Скаб

Марта Замбжицька

Марта Саневська

Себастіян Делюра

Мирослава Сосіньска

Рената Ботвіна

Юлія Рогуска

Анна Шафернакер

Анна Кізіньска

Ольга Якуб’як

Пьотр Нагурка

Маґдалена Єж

Александра Самадова

Анна Коженьовська-Бігун

Уршула Дробішевська,

 

а також студенти кафедри україністики

 

Варшавського університету, Республіка Польща

Дорогие наши крымчане!

 

Мы любим Крым. Крымская земля для каждого из нас священна.

В Крыму живут наши родственники, друзья и добрые знакомые.

Среди нас есть русские по национальности.

Мы говорим на украинском и русском языках.

Мы пишем статьи и учебники на русском и украинском языках для учащихся школ как с русским, так и украинским языком обучения, в которых низко кланяемся всей Украине, и, конечно же, Крыму, поднимаем темы, объединяющие всех нас: патриотизм, справедливость, уважение к своим и чужим национальным традициям, любовь, дружба …

Никто из нас не состоит ни в одной политической партии.

Мы поддерживаем тесные профессиональные и дружеские отношения с нашими соотечественниками, которые представляют всю географическую палитру Украины. И в сложной социально-политический ситуации, сложившейся в стране из-за системных злоупотреблений властью и абсолютного нежелания её представителей прислушаться к чаяниям и требованиям простых людей, мы переживаем не только за себя и своих близких, но также за всех наших друзей, за коллег, за народ Украины во всём его возрастном и этническом разнообразии.

У нас болит сердце за каждого из ВАС, за каждого человека, живущего в Крыму, независимо от того, русский он, татарин, украинец или представитель другой национальности.

Мы все любим Украину. Мы все хотим, чтобы она процветала, чтобы каждому из нас в ней было свободно дышать, чтобы каждый из нас мог гордиться родной страной.

Мы хотим, чтобы вы знали, что, когда 30-го ноября киевляне по зову сердца шли на защиту пострадавших на Майдане, они не думали о том, люди каких национальностей и с каких регионов были там. Мы знали одно: мы готовы защитить каждого ребёнка и взрослого, жизнь и здоровье которого оказалось под угрозой.

Каждый раз, когда мы шли на Майдан, мы выступали против террора власти, против угнетения многонационального украинского народа и каждой отдельной личности. Мы, наши родные и близкие стояли под пулями за независимость Украины, за мир во всей нашей стране, за спокойствие каждого её уголка, от Львова до Донецка, от Чернигова до Севастополя. В том числе мы стояли и за то, чтобы не вырубывали уникальные крымские леса, чтобы хозяева жизни не оккупировали морской берег Крыма, оттесняя тем самым от подаренных Богом природных благ простых граждан.

Мы стояли и стоим за Свободу и Достоинство каждого гражданина нашего государства.

Мы поддерживаем всех, кто призывает не спекулировать языковым вопросом в Украине. Солидарны с интеллигенцией Львова, которая выступила за взвешенную языковую политику и инициировала акцию, призвав всех львовян к использованию 26 февраля русского языка в разных сферах общения. Обращение к горожанам с призывом начать такую акцию в поддержку жителей Востока и Юга Украины подписали многие достойные люди. Мы также солидарны и с жителями Донецка, которые в ответ братьям-львовянам решили в этот же день говорить исключительно на украинском языке.

Мы такие же националисты, как и Святослав Вакарчук (см. дополнение).

Каждого пострадавшего в жесточайшей борьбе с тоталитарной властью мы считаем родным. Наши слёзы – по каждому павшему во время неравных боёв с диктаторским режимом. Наши цветы, свечи и жёлто-голубые ленты посвящены каждому из Небесной сотни. В том числе и крымчанину Сергею Кемскому, погибшему 20 февраля.

Каждый из нас переживал и переживает за врача из Керчи Алексея Тутова, арестованного во время оказания помощи пострадавшему. Мы волновались и волнуемся за всех крымчан, которые были и есть на Майдане. Капля крови каждого замученного властью жителя Запада, Востока, Юга, Севера и Центра Украины – это и наша кровь.

Мы хотим мира и согласия, хотим, чтобы в так горячо любимой нами Украине царили Свобода, Добро и Свет!

Мы хотим, чтобы в независимом и правовом Украинском государстве процветал каждый его уголок, в том числе и священная Крымская земля.

Мы целуем эту великую землю.

Мы целуем знамя Украины.

Мы молимся за всю страну.

                                  

Ваши соотечественники и коллеги –

все члены кафедры методики преподавания

русского языка и мировой литературы

НПУ имени М.П. Драгоманова

г. Киев

  

 

Дополнение.

 

Вакарчук отреагировал на заявление о запрете въезда в Россию

 

Артист резко отреагировал на обвинения в том, что он националист.

После активной поддержки украинского народа на Майдане Святославу Вакарчуку и группе «Океан Эльзы» российские депутаты грозятся запретить артистам въезд в Российскую Федерацию, информирует news.еizvestia.com.

Вакарчук не стал молчать. Сначала, чтобы успокоить российских фанатов, он выложил на странице в Facebook видео, где поет на русском языке. А вскоре по-русски написал в Twitter, почему его следует считать националистом По поводу украинского национализма:

Кого вы считаете националистом? Если того, чей любимый писатель Чехов — то я националист.

Если того, чьей первой любимой песней была «Светит Незнакомая Звезда» — тогда я тоже националист.

Если того, кто 5 лет встречался с девушкой еврейской крови — то да, я националист.

Если того, кто поет в группе, в которой два серба и один наполовину русский, наполовину татарин — то да — я, конечно, националист.

Если того, кто проводит полгода в других странах мира, отдавая на концертах свою энергию любимым зрителям, то, несомненно, я националист.

Если того, кто любит Санкт-Петербург как свой родной город, то я опять же — националист.

Если того, кто был свидетелем на свадьбе у друга-ирландца — то снова же, я националист…

Если того, у кого в Москве живут такие же близкие друзья, как и в Киеве, то я очевидный националист.

Если того, из чьих уст русский или английский звучит так же часто, как и родной украинский — то я стопроцентный националист.

Ну и еще… Если тот, кто Любит Свою Страну — националист, то я …. Ну вы то сами как думаете? Кто я? И кто вы?

Напомним, Жириновский требует запретить «Океану Эльзы» и Руслане выступать в России. Депутат возмущен тем, что артисты выступали с антироссийской позицией на Майдане.



Читать полностью на http://news.eizvestia.com/news-culture/full/764-vakarchuk-otreagiroval-na-zayavlenie-o-zaprete-vezda-v-rossiyu

 

       

 

 

Просим распространить наше обращение и ответ Святослава Вакарчука среди жителей Крыма!

Звернення науково-педагогічної громади України

 

       Інтелігенція завжди була і донедавна залишалася найбільш терплячою, толерантною частиною суспільства. Ми терпіли роками байдуже ставлення держави до нас, жалюгідний стан освіти і науки. Та все має свою незворотну межу. Останні події, жахливі, жорстокі, нелюдські, переповнили чашу нашого терпіння.

Ми, освітяни і науковці України, не можемо стояти осторонь у надзвичайно складний для нашої Вітчизни час, коли гинуть люди і проливається кров, коли у протистоянні з цинізмом, жорстокістю і розгулом криміналу найвищою платою стає людське життя. 

Глибоко сумуємо разом з мільйонами українців і висловлюємо співчуття сім’ям і рідним загиблих.

Інтелігенція завжди була і донедавна залишалася найбільш терплячою, толерантною частиною суспільства. Ми терпіли роками байдуже ставлення держави до нас, жалюгідний стан освіти і науки. Та все має свою незворотну межу. Останні події, жахливі, жорстокі, нелюдські, переповнили чашу нашого терпіння.

З перших днів ми на боці свого народу, своїх студентів і в лавах українців, які цілком законно захищають своє право на вільне й гідне життя, своє право жити у країні, де закон у житті (а не на папері) один для всіх. Як викладачі, науковці ми усвідомлюємо свою особливу місію, бо сьогодні, як ніколи, відповідальні за формування інтелектуального й морально чистого генофонду нації. 

Ми категорично засуджуємо політичне лукавство, беззаконня, тотальну корупцію, насилля, злочинну вседозволеність, які змусили людей вийти на Майдан і призвели до численних смертей і каліцтв. Як педагоги ми глибоко переконані, що держава – це інституція, яка повинна гарантувати кожному з нас права і свободи, а не демонструвати вибірковість права.

Ми підтримуємо право кожного українця на гідність і волевиявлення, честь і свободу. Ми захищали й захищатимемо законне право кожної людини на достойне життя, право на боротьбу за майбутнє України, за утвердження в ній загальнолюдських, національних, родинних і особистих цінностей.

Ми  закликаємо владу припинити терор у країні та прийняти вимоги людей, які  знаходяться на майданах країни.

 1.Мацько Любов Іванівна, доктор філологічних наук, професор, академік НАПН України;

2.Чілачава Рауль Шалвович, український дипломат, поет, перекладач, літературознавець, професор НПУ імені М. П. Драгоманова (2004 - 2005 роки);

3.Пентилюк Марія Іванівна, доктор пед. наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, Херсонський державний університет;

4.Пушик Степан Григорович, письменник, літературознавець, журналіст, лауреат державної премії ім. Т. Шевченка, канд. філол. наук професор; Прикарпатський університет імені В. Стефаника; 

5.Салига Тарас Юрійович, український письменник, журналіст, літературний критик, доктор філол. наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, Львівський національний університет імені І. Франка. 

6.Ісаєва Олена Олександрівна, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри НПУ імені М. П. Драгоманова;

7.Голуб Ніна Борисівна, доктор пед. наук, професор, завідувач лабораторії Інституту педагогіки НАПН України;

8.Мірошниченко Леся Федорівна, доктор пед. наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України, НПУ імені М. П. Драгоманова;

9.Руденко Людмила Миколаївна, доктор філологічних наук, професор, декан факультету іноземної філології, Херсонський державний університет;

10.Куцевол Ольга Миколаївна, доктор пед. наук, професор, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського;

11.Антошкіна Лідія Іванівна, доктор економічних наук, ректор Бердянського університету менеджменту і бізнесу, член-кореспондент Міжнародної академії організаційних та управлінських наук, член-кореспондент Міжнародної кадрової Академії, академік Української технологічної Академії та Вищої академії кооперації, Відмінник освіти України;

12.Зражевська Ніна Іванівна, доктор наук із соціальних комунікацій, Український католицький університет;

13.Кавун Лідія Іванівна, доктор філол. наук, професор, Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького;

14.Колінько Олена Петрівна, канд. філол. наук, доцент, Бердянський державний педагогічний університет;

15.Дергаль Любов Яківна, канд. філол. наук, доцент, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького;

16.Філоненко Софія Олегівна, доктор філол. наук, професор, директор Науково-дослідного інституту слов’янознавства та компаративістики, Бердянський державний педагогічний університет;

17.Неживий Олексій Іванович, доктор філол. наук, професор, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка;

18.Кіраль Сидір Степанович, доктор філологічних наук, професор, академік Академії наук вищої школи;

19.Лесюк Микола  Петрович, доктор філол. наук, професор,  Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника;

20.Волод Роман Богданович, доктор філол.. наук, професор, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника;

21.Хороб Степан Іванович, доктор філол. наук, професор, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника;

22.Грещук Василь Васильович, доктор філол. наук, професор, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника;

23.Гарасим Ярослав Іванович, доктор філол. наук, професор, Львівський національний університет імені І. Франка;

24.Пастух Тарас Васильович, доктор філол. наук, професор, Львівський національний університет імені І. Франка

25.Сеник Любомир Теодорович, доктор філол. наук, професор, Львівський національний університет імені І. Франка;

26.Кравець Лариса Вікторівна, доктор філол. наук, професор,  НПУ імені М. П. Драгоманова;

27.Клименко Жанна Валентинівна, доктор пед. наук, професор, НПУ імені М. П. Драгоманова; 

28.Сюта Богдан Омелянович, доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія імені П. І. Чайковського;

29.Соколова Ганна Петрівна, учитель-методист Кам’янського еколого-економічного ліцею Кам’янської районної ради Черкаської області;

30.Струганець Любов Василівна, доктор філол. наук, професор, завідувач кафедри Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка;

31.Вітченко Андрій Олександрович, доктор пед. наук, професор, НУОУ імені Івана Черняховського;

32.Олексенко Володимир Павлович, доктор філол. наук, професор, директор Інституту філології, Херсонський державний університет;

33.Струганець Борис Володимирович, кандидат пед. наук, доцент, декан інженерно-педагогічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка;

34.Cюта Галина Мирославівна, кандидат філол. наук, ст. науковий співробітник Інституту української мови НАН України;

35.Мацько Оксана Михайлівна, кандидат філол. наук, доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

36.Сидоренко Олеся Михайлівна, кандидат філол. наук, доцент, Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

37.Бицько Оксана Костянтинівна, ст. викладач НПУ імені М. П. Драгоманова;

38.Півнюк Надія Олександрівна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

39.Чепурко Олена Михайлівна, кандидат філол. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

40.Мельник Анжела Олегівна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

41.Давидюк Людмила Володимирівна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

42.Холодна Юлія Миколаївна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

43.Ніколаєнко Віта Валентинівна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова.

44.Овчиннікова Ірина Ігорівна, кандидат філол. наук, доцент, заст. директора Інституту іноземної філології  НПУ імені М.П. Драгоманова;

45.Калита Оксана Михайлівна, кандидат філол. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова; 

46.Горошкіна Олена Миколаївна, доктор пед. наук, професор;

47.Лікарчук Ігор Леонідович, доктор педагогічних наук, професор, директор неурядової організації «Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти»

48.Баган Мирослава Петрівна, доктор філол. наук, професор Київського національного лінгвістичного університету;

49.Валюх Зоя Орестівна, доктор філол. наук, професор Київського національного лінгвістичного університету;

50.Ржевська Майя Юріївна, доктор мистецтвознавства, професор, Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого;

51.Мельничайко Володимир Ярославович, доктор педагогічних наук, професор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка; 

52.Терещенко Алла Костянтинівна, доктор мистецтвознавства, професор, провідний науковий співробітник ІМФЕ ім.. М. Рильського НАН України;

53.Вінтонів Михайло Олексійович, доктор філол. наук, професор Донецького національного університету;

54.Волинець Ірина Миколаївна, кандидат пед. наук, доцент, Білоцерківський інститут економіки та управління;

55.Вітченко Анастасія Юхимівна, кандидат пед. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

56.Небеленчук  Ірина  Олександрівна, кандидат пед. наук, ст. викладач Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського;

57.Долгінінська Ірина Юріївна, ст. викладач НПУ імені М. П. Драгоманова;

58.Васєнков Олександр Вікторович, ст. викладач НПУ імені М. П. Драгоманова;

59.Алексєєва Світлана Геннадіївна, ст. викладач НПУ імені М.П.Драгоманова;

60.Йолкіна Лариса Віссаріонівна, кандидат філологічних наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

61.Боть Людмила Петрівна, кандидат філ. наук, доцент, Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького;

62.Красовська Олена Михайлівна, кандидат філол. наук, доцент, Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького;

63.Омельчук Сергій Аркадійович, кандидат пед. наук, доцент, Херсонський державний університет;

64.Довжик Алла Іванівна, аспірант кафедри історії України, викладач Університетського коледжу, Київський університет імені Бориса Грінченка;

65.Новосьолова Валентина Іванівна, кандидат пед. наук, співробітник Інститут педагогіки НАПН України;

66.Шитик Людмила Володимирівна, кандидат філол. наук, доцент, Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького;

67.Ковтюх Світлана Леонідівна, кандидат філол. наук, професор, завідувач кафедри української мови Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;

68.Ковбасенко Юрій Іванович, канд. філол. наук, професор, завідувач кафедри Київського університету імені Бориса Грінченка;

69.Фещенко Олена Василівна, заслужений працівник освіти України, учитель української мови і літератури Черкаського колегіуму «Берегиня», голова обласного товариства «Просвіта» імені Т. Шевченка;

70.Юлдашева Людмила Петрівна, учитель-методист Тальнівського економіко-математичного ліцею Тальнівської районної ради Черкаської області;

71.Доманіцька Владислава Валеріанівна, викладач-методист Тальнівського будівельно-економічного коледжу;

72.Фасоля Анатолій Миколайович, кандидат пед. наук, ст. наук. співробітник, Інститут педагогіки НАПН України;

73.Ратушняк Олександр Михайлович, кандидат пед. наук, доцент, Кіровоградський педагогічний університет імені В. Винниченка;

74.Котовець Дмитро Володимирович, викладач Тернопільського національного педагогічного університету  імені В. Гнатюка;

75.Дем'яненко Олена Олександрівна, кандидат пед. наук, старший викладач, КОІПОПК;

76.Конєєва Олена Олексіївна, ст. викладач кафедри української мови НПУ імені М. П. Драгоманова;

77.Митрофаненко Юрій Станіславович, кандидат історичних наук, ст. викладач Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

78.Доманіцький Олег Андрійович, старший учитель Тальнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1;

79.Ткаченко Оксана Миколаївна, учитель-методистТальнівського економіко-математичного ліцею Тальнівської районної ради Черкаської області;

80.Сотник Альона Василівна, старший учитель Тальнівського економіко-математичного ліцею Тальнівської районної ради Черкаської області;

81.Піддубна Ольга Василівна, викладач Тальнівського будівельно-економічного коледжу;

82.Піддубний Юрій В’ячеславович, викладач Тальнівського будівельно-економічного коледжу;

83.Сухонос Світлана Анатоліївна, викладач Тальнівського будівельно-економічного коледжу;

84.Юлдашев Сергій Вікторович, викладач філософії;

85.Шелехова Галина Тарасівна, кандидат пед. наук, провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України;

86.Маслюк Наталія Вікторівна, учитель української мови і літератури Смілянської гімназії імені В. Сенатора Черкаської області;

87.Волошина Ганна Анатоліївна, викладач Черкаського політехнічного технікуму;

88.Корниенко Оксана Олександрівна, доктор філ. наук, професор, НПУ імені М. П. Драгоманова;

89.Гальона Наталія Павлівна, кандидат філ. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

90.Алтицева Леся Юріївна, канд. філол. наук, доцент Київського національного лінгвістичного університету;

91.Пашинська Людмила Михайлівна, канд. філол. наук, доцент Київського національного лінгвістичного університету;

92.Заскалета Валентина Петрівна, канд. філол. наук, доцент Київського національного лінгвістичного університету;

93.Школа Галина Миколаївна, канд. філол. наук, доцент Київського національного лінгвістичного університету;

94.Романко Володимир Іванович, кандидат мистецтвознавства, доцент, Національна музична академія імені П.І. Чайковського.

95.Задорожна Олександра Михайлівна, кандидат філологічних наук, доцент Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка;

96.Головата Лариса Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

97.Денисенко Зоя Миколаївна, кандидат філол. наук, доцент Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького ;

98.Бондаренко Тетяна Григорівна, кандидат філол. наук, доцент, завідувач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького;

99.Горіна Жанна Дмитрівна, кандидат пед. наук, доцент, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського;

100.Босак Ніна Федорівна, кандидат пед. наук, доцент, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського;

101.Сподарець Володимир Іванович, кандидат філол. наук, доцент, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського;

102.Кондратенко Наталія Василівна, доктор філол. наук, доцент, Одеський національний університет імені І.І.Мечникова;

103.Черепенко Олена В'ячеславівна, учитель Тальнівського економіко-математичного ліцею Тальнівської районної ради Черкаської області, фахівець вищої кваліфікаційної категоріїї ;

104.Соколенко Надія Василівна, учитель-пенсіонер, м. Тальне, Черкаська область.

105.Черепенко Сергій Петрович, викладач Теальнівського будівельно-економічного коледжу;

106.Соколенко Надія Василівна, учитель-пенсіонер, м. Тальне, Черкаська область;

107.Калениченко Анатолій Павлович, кандидат мистецтвознавства, зав. відділу музикознавства Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського Національної АН України;

108.Таран Алла Анатоліївна , кандидат філол. наук, доцент Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького .

109.Скорик Тетяна Андріївна, відмінник освіти України, директор Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 Черкаської міської ради Черкаської області, голова асоціації керівників шкіл м. Черкаси, віце-президент асоціації керівників шкіл України;

110.Лункін Юрій Миколайович, директор Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області, заступник голови асоціації шкіл міста Черкаси, учитель-методист;

111.Скринник Оксана Миколаївна, учитель української мови та літератури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області,  учитель-методист;

112.Грабова Юлія Павлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

113.Гродецька Ірина Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

114.Литвин Вікторія Вікторівна, учитель початкових класів Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

115.Кубрушко Антоніна Яківна, учитель математики Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

116.Потапенко Ольга Василівна, учитель англійської мови Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

117.Півень Ганна Андріївна, учитель початкових класів Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

118.Головачова Людмила Олексіївна, учитель хімії Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

119.Танана Анна Валеріївна, учитель української мови та літератури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

120.Кузьміна Тетяна Михайлівна, учитель фізичної культури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

121.Бережна Ірина Василівна, учитель початкових класів Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

122.Константинова Оксана Вікторівна, учитель російської мови та світової літератури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

123.Соловйова Марина Юхимівна, учитель російської мови та світової літератури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

124.Шарапова Світлана Анатоліївна, учитель музичного виховання Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

125.Швець-Мазуренко Альона Василівна, педагог-організатор Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

126.Куценко Тетяна Володимирівна, учитель географії  Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

127.Байбакова Ольга Михайлівна, учитель російської мови та світової літератури Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

128.Сахно Світлана Володимирівна, учитель математики Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

129.Загребельна Людмила Григорівна, учитель англійської мови Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

130.Марченко Надія Борисівна, учитель початкових класів Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Черкаської міської ради Черкаської області;

131.Слива Тетяна Василівна, кандидат філол. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

132.Бочарова Ірина Василівна, кандидат філол. наук, доцент, КНЕУ імені В. Гетьмана;

133.Костюк Олена Миколаївна, кандидат філол. наук, доцент, НПУ імені М. П. Драгоманова;

134.Вінтонів Михайло Олексійович, доктор філол. наук, професор Донецького національного університету;

135.Мельник Тамара Валентинівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Севастопольський міський державний університет;

136.Редько Валерій Григорович, – кандидат пед. наук, провідний науковий співробітник, завідувач лабораторії Інституту педагогіки НАПН України.

137. Плужнікова Тамара Іванівна, – кандидат філол. наук, професор, НПУ імені М. П. Драгоманова;

 

Звернення відкрите для підписання. ТУТ МОЖНА ПОСТАВИТИ СВІЙ   ПІДПИС:   http://education-ua.org/ua/articles/210-zvernennya-naukovo-pedagogichnoji-gromadi-ukrajini

Колектив кафедри методики викладання російської мови та світової літератури висловлює жалобу та співчуття з приводу громадян України, що загинули сьогодні на вулиці Грушевського.

 Немає слів...  хіба що вірші...

 ВАСИЛЬ СИМОНЕНКО 

 Де зараз ви, кати мого народу?

 Де велич ваша, сила ваша де?

 На ясні зорі і на тихі води

 Вже чорна ваша злоба не впаде.

 

 Народ росте, і множиться, і діє

 Без ваших нагаїв і палаша.

 Під сонцем вічності древніє й молодіє

 Його жорстока й лагідна душа.

 

Народ мій є! Народ мій завжди буде!

Ніхто не перекреслить мій народ!

Пощезнуть всі перевертні й приблуди,

І орди завойовників-заброд!

 

Ви, байстрюки катів осатанілих,

Не забувайте, виродки, ніде:

Народ мій є! В його гарячих жилах

Козацька кров пульсує і гуде!

 

Сумуємо! Памятаємо! 

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 208708 гостей та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!