Список публікацій

доктора педагогічних наук, професора

Ісаєвої Олени Олександрівни

 

Монографії

2000

1.Організація та розвиток читацької діяльності школярів при вивченні зарубіжної літератури. – К.: Ленвіт, 2000. – 184 с.  (Гриф МОН України).

2003

2.Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури. – К., 2003, - 380 с.

 

Державні стандарти, навчальні програми, підручники та посібники

1996

3.Программы для вечерней средней общеобразовательной школы. Литература. 6 – 12  классы. К.: Перун, 1996. – 85 с. (у співавторстві з Мірошниченко Л.Ф., Клименко Ж.В.). (Гриф МОН України)

1997-1998

4.Словник –довідник із зарубіжної літератури: Навч. посібник для 5-6 кл. // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1997. – №4, 5, 6, 7; 1998. – №1, 5, 7 (у співавторстві з Мірошниченко Л.Ф., Чепурко О.М., Півнюк Н.О., Давидюк Л.В., Клименко Ж.В., Задорожньою О.Ф.)  (Гриф МОН України).

5.У світі зарубіжної літератури. Посібник- хрестоматія для позакласного читання. 5 клас. – К.: Просвіта, 1998. – 480 с. (у співавторстві з Мірошниченко Л.Ф., Клименко Ж.В.)(Гриф МОН України)

2000

6.Орієнтовна програма уроків розвитку мовлення у процесі вивчення зарубіжної літератури у 5-11 класах // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2000. – № 3. С. 29 – 36; № 4. – С. 29 – 36. (Гриф МОН України)

7.Зарубіжна література. Програма для середньої загальноосвітньої школи. 5-11 класи (Проект) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.– 2000. – № 7-8. – С.3-32. (у співавторстві з Шалагіновим Б.Б., Мірошниченко Л.Ф., Клименко Ж.В., Корнієнко О.О., Дорофеєвої Н.І., Рудаківською С.В.) (Гриф МОН України)

2001

8.Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Зарубіжна література. 5 – 11 класи. / За редакцією докт. філ.н., проф., акад. НАН України Д.В.Затонського, докт. філ. наук, проф. К.О.Шахової, канд. філ.наук Є.В.Волощук. – К.: Шкільний світ. – 2001. – 79 с. (у співавторстві з Шалагіновим Б.Б., Мірошниченко Л.Ф., Клименко Ж.В., Корнієнко О.О., Дорофеєвої Н.І., Рудаківською С.В.). (Гриф МОН України)

9.     Зарубіжна література. Посібник – хрестоматія. 11 клас.- Донецьк : ВКФ “БАО”, 2001. – 832 с. (у співавторстві з О.О.Куцевол). (Гриф МОН України)

10.Зарубіжна література. Посібник – хрестоматія для позакласного та самостійного читання. 5 – 7 класи.- Донецьк : ВКФ “БАО”, 2001. – 480 с. ( у співавторстві з Ж.В.Клименко). (Гриф МОН України)

11.Зарубіжна література: Підручник для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. / Л.Ф.Мірошниченко, О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко – К.: Вежа, 2001. – 448с. – 23, 52 др.арк. (Гриф МОН України)

2002

12.Зарубіжна література. 6 клас. Розгорнуте планування уроків за програмою 2001 р. – К.: Ленвіт, 2002. – 111 с.  (Гриф МОН України)

13.Орієнтовна програма уроків розвитку мовлення та методичні рекомендації до них (  за програмою 2001 року) // Всесвітня література в середніх навальних закладах  України. – 2002. -№ 10. – С. 2 – 8,  2003. - №1.- С. 8 – 13.

2003

14.Державні   стандарти   базової і  повної  середньої   освіти ( Проект): Освітня галузь “Мови і літератури” / Література // Всесвітня література в середніх навальних закладах  України. – 2003. -№ 1. – С.4 – 6. (у співавторстві з Н.Й.Волошиною, Є.В.Волощук, А.В.Градовським,   С.О.Жилою, Н.М.Нагорною, Л.А.Сімаковою).

15.Програми для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Зарубіжна література. 10-11 класи (Проект) //   Всесвітня література в середніх навальних закладах  України. – 2003. -№ 7-8. – С. 96 – 112. (у співавторстві з Л.Ф.Мірошниченко, Б.Б.Шалагіновим, Ж.В.Клименко, Н.І.Дорофієвою, С.В.Рудаківською). (Гриф МОН України)

2004

16.Державні   стандарти   базової і  повної  середньої   освіти ( Проект): Освітня галузь “Мови і літератури” / Літературний компонент// Освіта України. – 2004. - № 5 (500). – 20 січня 2004 р.- С.1 – 4. (у співавторстві з Н.Й.Волошиною, Є.В.Волощук, А.В.Градовським,   С.О.Жилою, Н.М.Нагорною, Л.А.Сімаковою та іншіми). (Гриф МОН України)

17.Зарубіжна література. Позакласні заходи. 5 – 6 класи: Посібник для вчителя. – Харків: Веста: Видавництво „Ранок”, 2004. – 128 с. ( у співавторстві з Клименко Ж.В.) (Гриф МОН України)

18.Зарубіжна література. Позакласні заходи. 7 – 8 класи: Посібник для вчителя. – Харків: Веста: Видавництво „Ранок”, 2004. – 128 с. ( у співавторстві з Клименко Ж.В.) (Гриф МОН України)

2005

19.Литература: Учеб. для 5 кл. общеобразовательных учебных заведений с русским  языком обучения . – К.: Навч. книга, 2005. – 320 с. (у  співавторстві з С.І. Сафарян). (Гриф МОН України)

2006

20.Литература: Учеб. для 6 кл. общеобразовательных учебных заведений с русским  языком обучения. – К.: Навч. книга, 2006. – 368 с. (у  співавторстві з С.І. Сафарян). (Гриф МОН України)

21.Програми з філогічних і суспільно-гуманітарних дисципілін для вечірних (змінних) загальноосвітніх навчальних закладів 6-12 кл./ М-во освіти і науки України // Литература (русская и зарубежная). – К.: Пед. преса, 2006 . – С. 326 – 381. (Гриф МОН України)

2007

22.Методическое руководство к учебникам «Литература» для 5-6 классов общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения авторов Исаевой Е.А., Сафарян С.И. . – К.: ТОВ «Інститут сучасного підручника», 2007. – 460 с. (у співавторстві з Білань Л., Мельник А. та Скрипник Т.)

2008

23.Изучение интегрированного курса «Литература» в 8 классе: Пособие для учителя/ Е.А.Исаева, О.К. Быцько, А.О. Мельник – К.: Генеза, 2008. – 264 с.  (Гриф МОН України)

2009

24.Литература (русская и зарубежная): учеб. для 9-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – Запорожье: Премьер, 2009. – 288 с. (Гриф МОН України)

2010

25.Литература (русская и зарубежная): учеб. для 10-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – Запорожье: Премьер, 2010. – 368 с. (Гриф МОН України)

2011

26.Литература (русская и зарубежная): учеб. для 11-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – Харьков: Сиция, 2011. – 416 с. (Гриф МОН України)

27.Світова література: підр. для 11-го кл. загальноосвітніх навч. закладів / О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – Харків: Сиция, 2011. – 320 с.

28.Литература (русская и зарубежная): учеб. для 10-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К: Видавничий дім «Освіта», 2011. – 368 с. (Гриф МОН України)

29.Литература (русская и зарубежная): учеб. для 9-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К: Видавничий дім «Освіта», 2011. – 288 с. (Гриф МОН України)

2012

30.Ісаєва О. Манівські випробування - 2012 (Про підсумки ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України зі світової літератури у 2012 р.) / Олена Ісаєва. – К.: ТОВ «Праймдрук», 2012. – 18 с.

31.Література (російська та світова). Програма. 5 – 9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів ізнавчанням  російською мовою (Проект). Керівник авторського коллективу – Ісаєва О.О. // http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/educational-programs/  - 104 с.

2013

32.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)» / Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних  закладів з навчанням російською мовою: Російська мова; Інтегрований курс «Література» (російська та світова)».  5-9 класи. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. — С. 77-192. (Гриф МОН України)

33.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)»: учеб. для 5-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко. – Харьков: Сиция, 2013. – 352 с. (Гриф МОН України)

34.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь читателя по литературе: учебн.пособ. для 5 кл. общеобр.учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко. – Харьков: СИЦИЯ, 2013. – 80 с. (Гриф МОН України)

35.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь для контрольных работ: учебн. пособ. для уч.  5 кл. общеобр. учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко. – Харьков: СИЦИЯ, 2013. – 80 с. (Гриф МОН України) 

36.Программа по литературе (русской и мировой) для общеобразовательных  учебных  заведений с русским языком обучения. 5 класс // Русская словесность в школах Украины. – 2013. – № 3. – с.9-16. (Гриф МОН України)  - у співавторстві.

2014

37.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)»: учеб. для 6-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко. – Харьков: Сиция, 2014. – 352 с. (Гриф МОН України)

38.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь читателя по литературе: учебн.пособ. для 6 кл. общеобр.учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко. – Харьков: СИЦИЯ, 2014. – 80 с. (Гриф МОН України)

39.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь для контрольных работ: учебн. пособ. для уч.  6 кл. общеобр. учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко. – Харьков: СИЦИЯ, 2014. – 80 с. (Гриф МОН України) 

2015

40.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)»: учеб. для 7-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, О.К. Быцько, А.О. Мельник. – Харьков: Сиция, 2015. – 352 с. (Гриф МОН України)

41.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь для контрольных работ: учебн. пособ. для уч.  7 кл. общеобр. учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко, А.О. Мельник. – Харьков: СИЦИЯ, 2015. – 80 с. (Гриф МОН України)

2016

42.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)»: учеб. для 8-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, О.К. Быцько, А.О. Мельник. – Киев: УОИЦ «Орион», 2016. – 352 с. (Гриф МОН України)

43.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». Тетрадь для контрольных работ: учебн. пособ. для уч.  7 кл. общеобр. учебн.завед. с обучением на русском языке / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко, О.К. Быцько, А.О. Мельник. Киев: УОИЦ «Орион», 2016. –72 с. (Гриф МОН України)

2017

44.Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)»: учеб. для 9-го кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения/ Е.А. Исаева, Ж.В. Клименко, О.К. Быцько, А.О. Мельник. – Киев: УОИЦ «Орион», 2017. – 352 с. (Гриф МОН України)

45.Зарубіжна література: підручник  для 9 кл.загальносвітніх навчальних закладів/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник, О.К. Бицько. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2017. – 304 с. (Гриф МОН України)

46.Література (російська і зарубіжна): ПРОГРАМА для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 2017 р. // Російська мова. Інтегрований курс «Література (російська та зарубіжна»: методичні рекомендації МОН України щодо організації навчального процесу в 2017-2018 р., оновлені на компетентнісній основі навч. програми для 5-9 класів ЗНЗ. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017. – с. 80-160 (0,5 др. арк.)

47.Зарубіжна література: ПРОГРАМА для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 2017 р. Рівень «стандарт». Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (0,1 др. арк.)

48.Зарубіжна література: ПРОГРАМА для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 2017 р. Рівень «профіль». Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (0,1 др. арк.)

2018

49.Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)». 5 кл.: учеб. для заведений общего среднего образования/ Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко. – Изд. 2-е, дораб. –  Харьков: ООО «СИЦИЯ», 2018. – 352 с. (Гриф МОН України)

50.Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 – 240 с.

51.Зарубіжна література (профільний рівень): підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 – 304 с.

2019

52.Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 – 224 с.

53.Зарубіжна література (профільний рівень): підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник, О.О. Бицько. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 – 304 с.

54.Зарубіжна література (універсальний електронний посібник-хрестоматія): посібник для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник,О. К. Бицько. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019.- 600 с.

 

Автореферати дисертацій

1996

55.Формирование мировоззрения старшеклассников при изучении художественного произвдения. – Автореферат канд. дисс. (13.00. 02). –К.- 1996. – 24 с.

56.Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури. – Автореферат. доктор. дисс. (13.00.02). – К.- 2004. – 40 с.

 

Статті в наукових журналах та збірниках

1994

57.“Сірий – колір надії”: Сценарій літературно-музичного вечора,              присвяченого життю і творчості Ірини Ратушинської // Відродження. – 1994. - № 9. – С.68 – 71.

1995

58.Формирование мировоззрения старшеклассников  на уроках мировой литературы // Вивчення світової літератури у школі : Збірник науково-методичних матеріалів. – К. – Полтава, 1995. – Вип.6 – С.29 – 36.

59.Опутанные колючей проволокой: Урок – беседа по изучению повести Г.Владимова “Верный Руслан” // Відродження. – 1995. - № 5-6, - С.20-23.

1996

60.Проникая в тайну поэтической строки: Урок обучения особенностям чтения лирических произведений Й. Бродского// Відродження . – 1996. - №2, - С.39 – 42.

61.“Ад – это мы сами…” (Дискуссия как способ формирования мировоззрения старшеклассников : На примере изучения повести С.Довлатова “Зона”// Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1996. - № 3. – С. 31-34.

62.Позакласне читання як засіб формування особистісного ставлення учнів при  вивченні художнього твору: На прикладі вивчення казки О.О.Мілна “ Вінні – Пух…” // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1996.-№ 9. – С. 7- 10.

63.Восприятие художественного произведения как  способ формирования мировоззрения старшеклассников. На примере изучения повести А.Солженицына «Один день Ивана Денисовича» // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 1996. - № 9. – С. 20 – 24.

64.“Живее, чем в жизни» // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 1996. - № 2. – С. 60 – 62.

1997

65.Организация исследовательской деятельности учащихся в процессе изучения поэмы Н.В. Гоголя «Мертвые души». – IV Гоголівські читання, Збірник наукових статей, Полтава, 1997,- С. 175 – 177.

66.Записки из Колымского ада. Варлам Шаламов. //  Зарубіжна література, 1997, № 3, - С. 29 – 35.

67.Литературно- музыкальная композиция  как способ развития творческих способностей старшеклассников. А. Галич – Зарубіжна література, 1997, № 8 , - С. 43 – 47.

68.Обзорный урок-семинар в системе изучения зарубежной литературы в школе. Писатели третьей волны эмиграции. 11 класс // Зарубіжна  література в навчальних закладах, 1997, - № 9, С. 35- 39.

69.Чи все ти знаєш про казку? Підсумковий урок –вікторина. 5 клас. – Зарубіжна література в навчальних закладах, 1997, № 10, - С. 13 – 15.

1998

70.Дещо про читацьку культуру та шляхи зацікавлення книгою // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1998,-  № 2, - С. 35-38.

71.Теоретичні засади системи формування читача і вміння використовувати інтереси сучасних школярів. // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998,-  № 4, - С. 2-6.

72.Історія про найкращу в світі  няню. Вивчення повісті- казки П.Л.Треверс “Мері Поппінс”. 5 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998, № 6, - С. 11 – 12.

73.Бібліотечні уроки як засіб формування читача // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998, № 6 , С. 27 – 31.

74.Організація сімейного читання як фактор формування читача. // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998, № 7, С. 37 – 39.

75.Ілюстрації до художніх творів і проблема формування читача // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998, № 8,- С. 28 – 32.

76.Вивчення літературно-критичних матеріалів на уроках зарубіжної літератури і проблема формування читача // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998,  № 9, С. 36 – 39.

77.Розвиток мовлення учнів та проблема формування читача. // Зарубіжна література в навчальних закладах , 1998, № 12, - С. 41 – 45.

78.“Їм обом потрібен час…”. Урок зв'язного мовлення  за оповіданням Джеймса Олдріджа “Останній дюйм”. 7 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах,1998, № 12. – С. 45 – 47.

79.Коштовні перлини: Прислів’я, приказки та загадки народів світу. 5 кл. / Мірошниченко Л.Ф., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В. // Зарубіж. літ. в навч. закладах.- 1998.- № 7.- С.7-11.

1999

80.Методичні рекомендації з розвитку мовлення  учнів 8 – 11 класів. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 1, - С. 39 – 41.

81.Любов – покірність чи любов – боротьба? Узагальнюючий урок – семінар за романом Кнута Гамсуна “Пан”. 11 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999,  № 1 . – С. 41 – 44.

82.“Для новачка штука надто чутлива…” Урок позакласного читання за оповіданням Марка Твена “Приборкання велосипеда”. 5 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 3,- С. 22 – 24. ( у співавторстві з Клименко Ж.В.).

83.Хто ви – Дон Кіхоте Ламанчський? Урок – засідання прес - клубу з використанням літературно- критичних матеріалів. 8 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 5, - С. 14 –17.

84.І нема дивнішої краси, і нема святішої святині”. Сценарій літературного свята  до Дня Матері. 5 – 7 класи. //  Зарубіжна література в навчальних закладах,  1999,   № 5,- С. 47 –49.

85.Організація дослідницької діяльності школярів на уроках зарубіжної літератури // Всесвітня література  в середніх навчальних закладах України, 1999, № 7, - С. 3 – 5.

86.“Гімн дитинству, перекладений прозою…” Гра “Щасливий випадок” з вивчення повісті Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра”. 5 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 7, - С. 8 – 14.

87.Позакласна робота із зарубіжної літератури та проблема формування читача. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 7, - С. 8 – 14.

88.Позакласне читання як засіб формування читача. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 8, - С. 48 – 51.

89.“Входить у школу старий гном…” Урок позакласного читання з вивчення казки З.Топеліуса “ Казка про старого гнома”. 5 клас. // Зарубіжна література в навчальних закладах, 1999, № 8, - С. 51 – 53.

2000

90.“Любов дала життя, і рух, і силу…” Сценарій літературно-музичного вечора до Дня святого Валентина. 9 – 11 класи.// Зарубіжна література в навчальних закладах, 2000, № 1, - С. 53-57.

91.Чи потрібна теорія літератури на уроці зарубіжної ? ( Про її роль у розвитку читацької культури школярів та практику формування // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2000, № 5, с.9 – 12.

92.“Жив – був один дивак...” Сценарій літературної вистави, присвяченої творчості Г.К.Андерсена. 5 клас// Зарубіжна література в навчальних закладах, 2000, № 5, с. 60 – 64.

93.Історія про двох хоробрих реформаторів. Урок позакласного читання з вивчення повісті Я.Корчака “Мацюсеві пригоди”. 5 клас// Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2000, № 5, с.42 – 44.

94.Сіндбадові чари. Урок з вивчення “ Казки про Сіндбада-мореплавця”. 5 клас // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2000, № 9, с.24 – 26.

95.Ключі від однієї лондонської таємниці. Методичні рекомендації до вивчення оповідання Артура Конан Дойля ”Пістрява стрічка”.7 клас// Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2000, № 10, с. 2-4.

96.Організація самостійної роботи учнів при вивченні зарубіжної літератури // Зарубіжна література в навчальних закладах, 2000, № 10, с.13-14.

97.“Серед зірок нас очікує Невідоме...” (Станіслав Лем). (Комбінований урок з використанням біографічних та літературознавчих досліджень учнів за романом С.Лема “Соляріс” // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2000, № 11, с. 55- 57.

98.Дискусія на уроках зарубіжної літератури. На матеріалі уроку-диспуту з вивчення роману А.Камю “Чума”.11 клас // Зарубіжна література в навчальних закладах, 2000, № 12. - С.15-18.

99.И жар души, и пламень сердца, и чувства   трепетный огонь. Разговор о Наташе Ростовой. 10 клас.// Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2000, № 12. - С.22-24.

2001

100.Роль дискусії у розвитку читацької діяльності школярів // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2001, № 1, с.55 – 56.

101.Виразне читання (Методичні поради щодо його проведення та оцінювання за 12-бальною системою) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2001, № 4.- С. 17-18.

102.Дискусія – один із найефективніших засобів формування читача // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2001, № 5.- С. 20 – 21.

103.Орієнтовне планування  уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. 6 клас.// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2001, № 8, 9, 10, 11, 12, 2002, № 1, 2, 3, 4.

104.Підручник нового покоління. Яким він є. Яким має бути. / Мірошниченко Л.Ф., Ісаєва.О.О., Клименко Ж.В. //  Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2001, № 10. - С. 3- 6.

105.Інтерактивні види та форми робіт при вивченні зарубіжної літератури в школі // Актуальні проблеми науково-методичного забезпечення викладання зарубіжної літератури в навчальних закладах України. Збірник матеріалів конференції. – К.: КМІУВ імені Б.Грінченка, 2001. – С. 66- 73.

2002

106. Він "був речником  людяності" (Сценарій літературно-музичної композиції // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2002, № 1, С. 53 – 54.

107.Шляхами мужності та відваги разом з капітаном "Пілігрима". Методичні рекомендації до вивчення роману Ж.Верна " П’ятнадцятилітній капітан" у 6 класі // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2002, № 1, С. 11 – 15.

108.Світ Марка Твена. Матеріали до вивчення роману "Пригоди Тома Сойєра". 6 клас. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -  2002. -  № 4. -  С. 7-9.

109.Від первісного сприйняття постмодерністської лірики до її осягнення (Методичні рекомендації щодо вивчення поезії Йосипа Бродського) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -  2002. -  № 4. -  С. 44- 47.

110.Сучасний кабінет літератури: яким йому бути ? Типи кабінетів зарубіжної літератури // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -  2002. -  № 5. -  С. 5-8.

111.От і закінчується  6 - й клас... Матеріали до підсумкового уроку в 6 класі. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -  2002. -  № 5. -  С. 41 – 42.

112.Специфика изучения курса "Литература" в 5-8 классах // Русская словесность. – 2002. - №2. – С. 3-5.

113.Роль і засоби організації дискусії в школі // Світло. – 2002. - № 1 ( 20). – С.34 – 37.

114.Використання новітніх комп’ютерних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури в школі // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -  2002. -  № 8. -  С. 57- 61.

115.Мистецтво слова як школа розвитку мовлення учнів (Про жанри письмових висловлювань на уроках зарубіжної літератури) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -  2002. -  № 9. -  С. 2- 5.

116.Диалог искусств на уроке литературы. Изучение поэзии А.Блока во взаимосвязи с творчеством М.Врубеля // Русская словесность в школах Украины. – 2002. - № 5. – С. 33-36.

117.Пасивне сприйняття чи інтерактивна форма вивчення зарубіжної літератури у старших класах ? (Про способи активізації сприйняття шкільної лекції) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2002. – №  11. – С. 9-11.

118.Можливості Інтернет  при вивченні зарубіжної літератури у ВУЗі // Матеріали  Всеукраїнської науково-практичної конференції ”Проблеми вищої педагогічної  освіти в світлі рішень ІІ Всеукраїнського з’їзду працівників освіти і виступу Президента України Л.Д.Кучми. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2002. – Ч.2. – С.76-78.

119.Можливості використання Інтернет у процесі вивчення зарубіжної літератури в школі // Мова і культура. У 10-ти томах. Випуск 5. Т.V/ Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури. – К., 2002. -  C.111 –115.

120.Школьная лекция как интерактивная форма  изучения зарубежной литературы в старших классах // Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания: Сб. научн. трудов. – К.: КГПУ им. Б.Д.Гринченко: ИПЦ,  2002. – С.229 – 233.

2003

121.Комп’ютерні технології і підручник зарубіжної літератури : недосяжна утопія и нагальна потреба? / Шалагінов Б.Б., Ісаєва О.О.// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003. № 2. – С.4-5.

122.Диалог искусств на уроке литературы как способ развития читательской деятельности учащихся (На примере изучения поэзии А. Блока во взаимосвязи с творчеством М. Врубеля // Информационный вестник Форума русистов Украины / Выпуск 4. – Симферополь. – 2003. – С. 77 – 85.

123.Сучасні технології навчання у процесі викладання зарубіжної літератури // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003.- № 3. – С.37-38.

124.Діалог автора та читача при вивченні  літератури в школі // Материалы научно-практической конференции (11 апреля 2003 года) «Преподавание русского языка и литературы в общеобразовательных   учебных заведениях Украины с русским языком обучения: современное состояние и перспективы» . – К.- 2003. – С. 7 – 10.

125.Організація позакласного читання у шкільному  курсі зарубіжної літератури // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003.- № 5. – С. 2 –5.

126.Феномен сучасної дитячої літератури (Інтелект-шоу “Еврика” за казкою Дж. К.Ролінг “Гаррі Поттер і філософський камінь”)//  Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003. № 5. – С. 51 –52.

127.Використання новітніх педагогічних технологій  у процесі вивчення зарубіжної літератури// Наука і сучасність – Т.XXXVIII: Збірник наукових праць – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. – С. 64-67.

2004

128.Концептуальні основи  аналізу художнього тексту в школі (Про герменевтичну спрямованість цього аналізу) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. - № 6. – С. 2 –5.

129.У гостину до справжньої чарівниці (Літературне свято, присвячене творчості  Астрід Ліндгрен) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. - № 12. – С. 38 – 40.

130.Технологія розвитку читацької діяльності  учнів (на прикладі  вивчення поеми М.Гоголя „Мертві душі”)// VII  Міжнародні Гоголівські читання: Збірник наукових праць. – Полтава: ПДПУ, 2004. – С. 193 – 198.

2005

131.Не просто повторити засвоєне, а осмислити його заново (Методика організації підсумкового етапу вивчення  художнього твору в школі) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 3. – С. 10 – 15.

132.Застосовуючи новітні технології розвитку читацької діяльності  учня (Мотивація вивчення художнього твору, повільне та перерване  читання, використання літературно-критичних матеріалів та комп’ютерної програми під час вивчення поеми „Мертві душі” М.Гоголя // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 4. – С. 35 – 36.

133.Об учебниках по литературе (русской и зарубежной) для 5 класса // Русская словесность в школах  Украины. – 2005. – № 3. – С. 35-37 (в соавторстве с Сафарян С.И.)

134.Соціологічний аспект проблеми читання  творів  зарубіжної літератури школярами // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 6. – С. 25 – 29.

135.О новых программах по русскому языку и литературе// Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2005. - № 3. – С. 34- 41 (у співавторстві з Давидюк Л.В.)

136.В гостях у Ее Величества пушкинской сказки //  Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2005. - № 6. – С.73-74.

137.Інноваційні технології у викладанні зарубіжної літератури в школі // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 9. – С. 3 – 7.

138.Методичні рекомендації щодо підготовки і написання наукових досліджень із літератури в системі Малої академії наук України // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 9. – С. 41 – 46.

139.Фестиваль за казками Пушкіна «Добрим молодцям урок!», або Чи стане він уроком для укладачів програм // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. - № 12. – С. 57.

2006

140.Видеть в художественном творчестве особый способ познания мира. О некоторых приемах активизации читательской деятельности старшеклассников в процессе изучения литературы // Русская словесность в школах Украины. – 2006. - № 2. – С. 2-4.

141.Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури у 2006 – 2007 навчальному році // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. - № 7. – С. 2-9 ( у співавторстві з В.Л.Федоренко).

142.Обдарована молодь – майбутнє держави (Підсумки ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів  Малої академії наук (МАН) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. - № 9. – С. 7-8.

143.Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми у процесі вивчення  літератури в школі // // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. - № 10. – С. 8 – 10.

144.Основные принципы изучения  курса «Литература» в школах Украины // Русский язык и литература: Проблемы изучения и преподавания в школе и вузе: Сб. науч. тр. – К., 2006. – С. 475 – 478.

145.Концептуальні основи аналізу  художнього твору в школі// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені  Григорія Сковороди»: Науково-теоретичний збірник. – Тернопіль: Вид-во Астон, 2006. – С. 79 – 85.

146.«…Сказку эту поведаю теперь я свету…» (заметки о пушкинском фестивале сказки) // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2006. - № 6. – С.70-71.

2007

147.Роздуми навколо проблеми аналізу та інтерпретації художнього твору в школі // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. - № 2. – С. 29 – 31.

148.Формировать творческого, эстетически развитого читателя. Об особенностях реализации содержания школьного курса литературы в учебнике для 6 класса школ с русским языком обучения // Русская словесность в школах Украины. – 2007. - № 1. – С. 6-9.

149.Діалогічна модель вивчення зарубіжної літератури в школі // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. - № 3. – С. 9 – 10.

150.Авторский взгляд на учебник «Литература» 6 класс// Русский язык, литература, культура в школе и вузе.-  2007. – № 2 (14). – С. 49- 53.

151.Современные подходы к преподаванию литературы в школах с русским языком обучения Украины // Русский язык за рубежом. – 2007. - № 3 (202). – С. 29-34.

152.Звітує обдарована молодь (До підсумків роботи МАН-2007). - Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. - № 7. – С. 24 – 25.

153.Методические рекомендации по изучению языков и литератур национальных меньшинств в 2007-2008 учебном году // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. - № 8. – С. 5658 (у співавторстві з Ж.Кошкіною, Л.Давидюк).

154.Формирование культуры речи русскоговорящего украинского школьника в процессе изучения литературы // Материалы Международной научно-практической конференции специалистов-филологов и преподавателей-русистов по проблемам функционирования, преподавания и продвижения русского языка за рубежом 11-13 декабря 2007 года. – М.: Издательство ИКАР, 2007. – С. 955-967.

155.Актуальные проблемы изучения русской литературы в школах Украины // Studia methodologica: альманах, Вип. 22: Наукове видання / за заг. ред.  О.В.Лещака. – Тернополь: Подручники та пособник – Севастополь: Рибэст. – 2007. – С. 340-346.

2008

156. «Геть книжки виснажливі!», або Роздуми навколо проблем літературної освіти // Дзеркало тижня. - № 5 (684) 9 лютого 2008. – С. 15.

157.Учим более глубокому восприятию художественного произведения. Использование интерактивных методов обучения на уроках литературы// Русская словесность в школах Украины. – 2008. - № 2. – С. 2-5.

158.Висвітлення проблеми формування кваліфікованого читача у творчій спадщині Є.А.Пасічника та роздуми навколо цього питання // Теоретична і дидактична філологія: Збірник наукових праць. Випуск 5. – К.: Міленіум, 2008. – С.42-50.

159.Сучасний урок літератури: яким він є, яким  він має бути…// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. - № 5. – С. 3 – 6.

160.Розвивати літературознавчі компетенції учнів// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2008. - № 7-8. – С. 14 – 18 ( у співавторстві з Клименко Ж.В.).

161.Инновационные подходы изучения и преподавания  русской литературы в школах Украины// Русская литература в мировом культурном  и образовательном пространстве. Материалы конгресса. Санкт-Петербург, 15-17 октября 2008 г. / Под ред. П.Е.Бухаркина, Н.О. Рогожиной, Е.Е. Юркова. – В двух томах. – Т. 1. Ч.2. – СПб.: МИРС, 2008. – С. 17-24.

2009

162.Компетентностный подход к преподаванию литературы: дань моде или практическая направленность предмета? // Русский язык и литература: Проблемы изучения и преподавания в школе и вузе: Сб. науч. тр. – К., 2009. – С. 420-423.

163.Готуємося до найбільшого літературного свята року // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2009. - № 2. – С. 22-24.

164.Інтерактивні технології навчання зарубіжної літератури в школі// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 14: збірник наукових праць / За ред. А.В. Корольової. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009. – С. 143- 148.

165.Комп’ютер на уроці літератури як методична проблема // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2009. - № 5. – С. 2-5.

166.Компетентнісно спрямована літературна освіта: стан, зміст, проблеми (Бесіда головного редактора журналу «Всесвітня  література» Ігоря Ненька з доктором  педагогічних наук, професором, завідуючою кафедрою методики викладання  російської мови та світової літератури НПУ ім. М.Драгоманова Оленою Ісаєвою)//  Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2009. - № 7-8. – С. 10-16.

167.Реализация принципа диалога  культур на уроках литературы в школах с русским языком обучения// Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2009. - № 4. – С.40-42.

2010

168.О проблемах и перспективах изучения творчества А.П. Чехова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - № 3. – С. 13-15.

169.Интерактивные технологии изучения литературы в школе: дань моде или объективное требование современности // Актуальные проблемы преподавания русского языка и литературы: Материалы региональной научно-практической конференции. – Сб. науч. тр. –Одесса, 2008. – С. 17-21.

170.Актуальні питання організації літературної освіти // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - № 6. – С. 2-6.

171.МАН-2010. Відкриття і розчарування// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2010. - № 6. – С. 18-21.

172.Ценности, принадлежащие всему человечеству (О проблеме духовного воспитания школьников в процессе преподавания литературы) // Русская словесность в школах Украины. – 2010. - № 3. – С. 2-5.

173.Развивать устойчивую потребность в общении с произведением искусства (Читателецентричная парадигма школьного литературного образования и современный учебник по литературе для старших классов) // Русская словесность в школах Украины. – 2010. - № 4. – С. 4-7.

174.Путеводные заметки о монографии Г.В. Самойленко «Николай Гоголь и Нежин» // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2010. № 4 (34). – С. 58-59.

175.Литература. Учебник для 10-го класса общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения (фрагмент) // Освіта України. № 63 від 27 серпня 2010 р. – С. 10-13.  (у співавторстві з Клименко Ж.В., Мельник А.О.).

176.Про основні парадигми шкільної літературної освіти// Науково-педагогічна діяльність Є.П. Голобородько, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента НАПН України: Матеріали регіональної науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю діяльності вченого-педагога (24 вересня 2010 р.) / За ред. А.М. Зубка, С.Ф. Одайник та ін. – Херсон: РІПО, 2010. – С. 85-90.

177.Литература (русская и мировая). Учебник для 10-го класса авторов Е. А. Исаевой, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник // Русская словесность в школах Украины. – 2010. – №5. – С. 25-32. (0,2 др. арк.).

2011

178.Про основні парадигми шкільної літературної освіти// Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. - № 1. – С. 2 – 4.

179.Екзистенціальна парадигма вивчення творів зарубіжної літератури в школі і сучасний підручник // Теоретична і дидактична філологія: Збірник наукових праць / За заг. ред. Г.Л. Токмань. – Випуск 9. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2011. – С. 469 – 478.

180.Проблемы и перспективы духовного формирования личности в процессе изучения литературы в школе // Русский язык во времени и пространстве: Сб. научн. трудов  ХII Конгресса МАПРЯЛ/ Под ред. Вербицкой Л.А., Лю Лиминя, Юркова Е.Е.- Шанхай, - 2011. – С. 544- 550.

181.О проблемах и поиске новых методических путей изучения жизни и творчества Михаила Булгакова в школе//  Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. - № 5. – С. 811.

182.Штрихи до портрета видатного подолянина: методичні ідеї Івана Огієнка в контексті проблеми формування читацької культури особистості// Літературне краєзнавство Поділля в системі сучасної освіти: стан, проблеми, перспективи: Зб. наук. праць / Ред. колегія: О.М. Куцевол (голов. ред.).- Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2011. – С. 19-24.

183.Концептуальні  роздуми щодо мети  та завдань сучасного  підручника з літератури для старшої  школи // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. - № 7-8. – С. 41-44.

184.Проблемы русской литературы в контексте анализа деятельности Малой академии наук Украины за последние 5 лет // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2011. № 4 (40). – С. 49-50.

185.К вопросу о том, чему и для чего учить на уроках литературы в школах Украины с русским языком обучения// Русский язык и литература: Проблемы изучения и преподавания в школе и вузе. 2011: Сб. науч. тр.- К.: ТОВ «Видавничий Будинок «Авантпост_Прим». – 2011. – С. 471-475.

186.Перші кроки у велику науку (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2011 році // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. - № 9. – С. 13 – 16.

187.Методичні прийоми увиразнення українського контексту творів зарубіжної літератури// Зарубіжні письменники і Україна: Збірник наукових праць. – Полтава: ПНПУ, 2011. – С. № 30-36.

2012

188.Круглый стол как интерактивный разговор профессионалов // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2011. № 6 (42). – С. 64-65.

189.«Главное его открытие – человек» (юбилейные размышления о перспективах изучения жизни и творчества Ф.М. Достоевского в школах Украины) // Проблеми вивчення і викладання російської мови та літератури в полікультурному просторі ХХІ століття (до 190-річчя від дня народження Ф.М. Достоєвського): Матеріали ІІІ Міжнародного науково-методичного семінару. – Луцьк, 2012. –C.446-452.

190.Манівські випробування – 2012 (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури // Всесвітня література в сучасній школі. – 2012. - № 7-8. – С. 40-45.

191.Читателецентризм как основной принцип построения современного учебника по литературе для старших классов // Русский язык и литература в школе и в вузе: проблемы изучения и преподавания: (сб. науч. тр.). – Горловка: изд-во ГГПИИЯ, 2012. – С. 375-379.

192.Как увлечь учащихся чтением, или о том, Как современная действительность может помочь учителю приобщить школьника к книге... // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2012. № 6 (48). – С. 36-42.

193.З думками про світлу людину// Гілея: науковий вісник: Зб. наук. праць // Гол. ред. В.М. Вашкевич. – К.: ВІР УАН. – 2012. – Випуск 52 (№ 2). – С. 14-15.

194.О концептуальных основах учебных программ курса «Литература (русская и мировая) для школ Украины с русским языком обучения// Динамика языковых и культурных процессов в современной России. Материалы III Конгресса РОПРЯЛ. Санкт-Петербург, 10- 13 октября 2012 г. / Сост.Е.Е. Юрков, Л.В. Московкин, Т.И. Попова. – В 2 Т. – Т.1. – СПб.: Изд. дом «МИРС», 2012, - С. 622 – 627.

195.О методических приемах школьного изучения произведений русской литературы в контексте культурних реалий Украины. Этнокультурное сознание и межславянские языковые контакты. Проблемы перевода // Славянские языки и культуры в современном мире: ІІ Международный симпозиум (Москва, МГУ имени М.В.Ломоносова, филологический факультет, 21-24 марта 2012 г.): Труды и материалы / Составители О.В.Дедова, Л.М.Захаров, К.В.Лифанов; под общим руководством М.Л.Ремнёвой.-  М.: Издательство Московского университета, 2012. – С. 334.

2013

196.Идеи психололингвистической теории Александра Потебни и школьный анализ художественного произведения: в поисках соответствия // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2013. № 1 (49). – С. 26-29.

197.Формування сучасного читача засобами  медіаосвіти // Всесвітня література  в сучасній школі. – 2013. - № 2. – С. 5-10.

198.Готовить читателей, умеющих поделиться «плодами и своего чтения и своего размышления». И снова о том, для чего нужно изучать литературу в школе // Русская словесность в школах Украины. – 2013. - № 1. – С. 4-7.

199.Шкільний підручник з літератури і вимоги  сьогодення: у пошуках відповідності// Компетентнісні засади змісту освіти в 11-річній школі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 березня 2013 року/ Ред. кол.: Федоренко О.А., Єрмаков І.Г. (науковий редактор), Ратушна А.М. – К.: Оберіг. – 2013. – С.295-298.

200.Про роль професора Л.Ф. Мірошниченко як корифея методики  викладання світової літератури в Україні// Науково-методична школа професора Л.Ф. Мірошниченко: історія, сьогодення та перспективи розвитку// Збірник наукових праць. – Видавничий дім Дмитра Бураго. – 2013. – С. 28-36.

201.Ювілей у колі однодумців // Всесвітня література в школах України. – 2013. - №1 (386). – С. 2-4.

202.Готовить читателей, умеющих поделиться «плодами и своего чтения и своего размышления». И снова о том, для чего нужно изучать  литературу в школе // Русская словесность в школах Украины. – 2013. - № 1. – С. 4-7.

203.Формировать грамотного, творческого читателя. О новом учебнике по литературе (русской и мировой) для 5 класса // Русская словесность в школах Украины. – 2013. – № 3. – С.16-19.   (у співавторстві).

204.«Сколько читателей, столько и толкований», или Герменевтика в школьном изучении литературы// Чтение как искусство: герменевтический аспект: коллективная монография/ сост. и науч. ред. Е.О. Галицких. -  Киров: Изд-во ООО «Радуга-ПРЕСС». 2013. – с. 157-165.

205.Возможен ли диалог учащегося с учебником? (Полемические размышления о роли  учебника по литературе в современной школе) // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. – 2013. № 5 (53). – С. 23-28.

206.Роздуми про велику Людину // Література. Час. Постаті. Літературознавчі статті, спогади, матеріали до бібліографії на вшанування пам’яті Володимира Матвіїшина/ упорядник Н.Яцків. – Івано-Франківськ: Прикарпатський нац.. ун-т ім.. В. Стефаника, 2013. – С. 526-528.

207.МАНівські випробування-2013 (Про підсумкм Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України зі світової літератури//  Всесвітня література в школах України. – 2013. - № 4 (389). – С. 9-13.

208.Чи буде особистість майбутнього «homolegens»?// Всесвітня література в школах України. – 2013. - № 5 (390). – С. 8-17.

209.То, что отвлекает от книги, надо сделать союзником в создании мотивации к чтению (О современном читателе и о возможностях использования медиатекста на уроке литературы)// Русская словесность в школах Украины. – 2013. – № 6. – С.2-6.

2014

210.Чи буде особистість майбутнього Homolegens// Дивослово. – 2014. - № 4(685). – с. 2-10.

211.«Страница здесь похожа на окно: открывшему увидеть мир дано…» (Об изучении интегрированного курса «Литература (русская и мировая)» в 6 классе// Русская словесность в школах Украины. – 2014. – 4. – С. 5-9.

212.Учебник как инструмент обучения, а не предмет (О новом учебнике интегрированного курса «Литература» для 6 класса школ с русским языком обучения) // Всесвітня література в школах України. – 2014. - № 7-8 (398). – С. 23-25.

213.Про підсумки Всеукраїнського етапу  конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України зі світової літератури у 2014 році// Всесвітня література в школах України. – 2014. - № 10 (400). – С. 4-8.

2015

214.Читання художньої літератури в сучасному світі: реальність чи утопія? // Всесвітня література в школах України. – 2015. - № 9 (411). – С. 2-6.

215.Креолізований текст на уроках світової літератури як фактор активізації читацької діяльності [Електронний ресурс].Режим доступу: http://ozonlit.org/kreolizovanyj-tekst-na-urokah-svitovoji-literatury-yak-faktor-aktyvizatsiji-chytatskoji-diyalnosti/.

216.Формування учня-читача-інтерпретатора – соціальне замовлення, що стоїть перед сучасною школою.// [Електронний ресурс]Режим доступу: http://ozonlit.org/formuvannya-uchnya-chytacha-interpretatora-sotsialne-zamovlennya-scho-stojit-pered-suchasnoyu-ukrajinskoji-shkoloyu/.

217.Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів МАН у 2015 р.// Всесвітня література в школах України. – 2015. - № 10 (412). – С. 2-6.

218.Инновационные педагогические технологии и предметный учебник по литературе: в поисках соответствия (О новом учебнике интегрированного курса «Литература» для 8 класса школ с русским языком обучения)// Всесвітня література в школах України. – 2015. - № 11 (413). – С. 18-20.

219.Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу “Література” (російська та зарубіжна) в 7 класі[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://media.ippo.kubg.edu.ua/?p=762#more-762.

2016

220.Вивчення літератури в цифрову епоху: про реалії сьогодення і перспективи в майбутньому// Всесвітня література в школах України. – 2016. - № 1 (415). – С. 3-8.

221.Особливості вивчення літератури в цифрову епоху// Зарубіжна література. – 2016.- № 1(761). – С. 5-10.

222.Формування читача-інтерпретатора в сучасній українській  школі// Дивослово. – 2016. - № 2(707). – С.25-27.

223.Читацькоцентрична парадигма вивчення літератури в школі// ШБІЦ. – 2016. - № 5. – С. 44-49.

224.Тематичне планування з літератури (російської та зарубіжної) для 8 класу (за підручником авторів О. О. Ісаєвої, Ж. В. Клименко, О. К. Бицько, А.О. Мельник) Режим доступу: http://media.ippo.kubg.edu.ua/?p=762#more-762; http://www.orionhouseua.com/metod-pidtrymka/.

225.Возможен ли диалог учащегося с учебником? (Полемические размышления о роли учебника по литературе в современной школе)Режим доступу: http://www.orionhouseua.com/metod-pidtrymka/.

226.Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2016 році// Всесвітня література в школах України. – 2016. - № 10 (424). – С. 10-15.

227.І знову про те, чому ми вивчаємо літературу у школі// COLLEGIUM.2016. – С. 5-10.

228.Україноцентричний підхід до вивчення зарубіжної літератури в школі// Всесвітня література в школах України. – 2017. - № 1. – С. 3-6.

229.Есей про інтеграцію  шкільних курсів української та зарубіжної літератури// Зарубіжна література. – 2017. – № 1 (773). – С. 23.

230.Виклики сучасності і шкільна літературна  освіта в Україні: у пошуках відповідностей // Актуальні проблеми професійної підготовки студентів-філологів до роботи  в сучасному просторі: [збірник статей]/ редкол.: І.В. Козлик (голова) й ін. – Івано-Франківськ: Симфонів форте, 2017. – Вип. 1. – С. 29-37.

231.                   Вивчення літератури під час гібридної війни//  Зарубіжна література. – 2017. – № 21 (774). – С. 4-9.

232.Значення самостійних шкільних курсів «Українська література» і «Зарубіжна література» для майбутньої успішної життєдіяльності   сучасної особистості цифрової епохи // П'яті Волошинські читання. Творча майстерня Ніли Волошиної у проспекції філологічного простору Нової української школи: тези  доповідей Усеукраїнської науково-практичної конференції (м, Миколаїв, 22-25 червня 2017 року). – Миколаїв: ОІППО. 2017. – С. 56-59.

233.Авторські шкіци про підручник, наповнений любов'ю… (Про концептуальні засади нового підручника «Зарубіжна література. 9 клас»/ О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник, О.К. Бицько // Всесвітня література в школах України. – 2017. - № 7-8 (433-434). – С. 34-37.

234.Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2007 році// Всесвітня література в школах України. – 2017. - № 10 (436). – С. 4-8.

235.Шкільна літературна освіта: реальний стан і перспективи // Філологічний олімп,- 2017. - № 3 (10).

236.Читацькоцентрична чи текстоцентрична парадигма вивчення літератури в школі? [Електронний ресурс].Режим доступу: http://svitlit.ippo.kubg.edu.ua/?page_id=1075.

237.Засоби активізації читацької діяльності «дітей мережевого розуму»[Електронний ресурс].Режим доступу:http://svitlit.ippo.kubg.edu.ua/?page_id=1108.

238.Чи існують методики, які навчають сприймати прочитане? [Електронний ресурс]Режим доступу: http://svitlit.ippo.kubg.edu.ua/?page_id=1211.

239.Критичний аналіз медіатекстів як засіб поглибленого вивчення художніх творів // Нові концепції викладання у світлі інноваційних досягнень європейської дидактик вищої школи: Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції 30-31 жовтня 2017 р. /  Укл. С.М. Іваненко та інші. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 428- 430 (0,3 др. арк.).

240.«Знайома незнайомка», або На що потрібно звернути увагу під час підготовки мультимедійної презентації на літературну тему // Всесвітня література в школах України. – 2017. - № 12 (438). – С. 2-4 (0, 5 др. арк).

2018

241.Джозеф Конрад і методика викладання літератури в Україні // Джозеф Конрад: час, простір, пам’ять: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 160-річчю з дня народження письменника (Бердичів, 28-29 вересня 2017 р.). – Житомир: вид.О.О. Євенок, 2017. – С. 29-33.

242.Оноре де Бальзак. Матеріали до вивчення творчості письменника. 9 клас// Всесвітня література в сучасній школі. – 2018. - № 1 (437). – С. 5-10 (0, 5 др. арк).

243.Підручник для представника цифрової епохи в запитаннях і відповідях// Всесвітня література в школах України. – 2018. - № 7-8 (445-448). – С. 31-35 (0, 5 др. арк).

244.Зарубіжна література: Електронний додаток до підручників (рівень стандарту, профільний рівень) / О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А.О. Мельник. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. URL: http://www.orioncentr.com.ua/wp-content/uploads/2018/11/%D0%97%D0%90%D0%A0.-%D0%9B%D0%86%D0%A2_%D0%95_%D0%94%D0%9E%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%9E%D0%9A-23.11..pdf?fbclid=IwAR2sy9eOU_eYL-XFMokXXYBcGsCdSjVFtHn8fxnSCphIOgubisbyl5Y5rn4 (0, 5 др. арк.).

245.МАНівські випробування-2018 (Про підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України із зарубіжної літератури у 2018 році) // Всесвітня літератури в школах України. – 2018. – С. 3-8.

2019

246.Olena Isajeva. Die Literaturausbildung in den Schulen der Ukraine als Bestandteil der nationalen Selbstidentität // ІХ. Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik "Dialog der Sprachen - Dialog der Kulturen. Die Ukraine aus globaler Sicht" Reihe: Internationale virtuelle Konferenz der Ukrainistik. Bd. 2018. Herausgegeben von Olena Novikova und Ulrich Schweier. Verlag readbox unipress Open Access LMU, München, 2019. – S/ 437-444/ (ISBN 978-3-95925-115-0 (Druckausgabe) ISBN 978-3-95925-116-7 (elektronische Version) ISSN 2629-5016 (Druckausgabe) ISSN 2629-5024 (elektronische Version).

247.Висвітлення життя та творчості Оноре де Бальзака на сторінках  шкільних підручників: досвід  і перспективи // Оноре де Бальзак: грані, інтерпретація, Україна: збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 220-річчю з дня народження письменника (Бердичів, 15-16 травня 2019 р.). Київ: Видавництво Людмила, 2019. – С. 344-351.

248.Потенціал шкільного курсу зарубіжної літератури в боротьбі проти диктатури і тоталітаризму// Всесвітня література в школах України. – 2019. - № 6 (456). – С. 2-6.

249.Емоційний інтелект + коефіцієнт любові = людина майбутнього (Формування EQ та LQ на уроках літератури як запорука успішності людини) // Всесвітня література в школах України. – 2019. - № 9 (459). – С. 2-12.

250.У гостину до Астрід Ліндгрен // Всесвітня література в школах України. – 2019. - № 10 (460). – С. 39-40.

251.Звітує обдарована молодь! Підсумки Всеукраїнського етапу конкурсу-захисту МАН із зарубіжної літератури у 2019 році // Всесвітня література в школах України. – 2019. - № 12 (462). – С. 6-10.

2020

252.Студенти покоління  Z: проблеми освіти // Проблеми підготовки сучасного вчителя:  Збірник наукових праць  2020. Вип.1(21), ч.2. С. 64-72. ISSN 2307-4914  (Категорія Б) – Index Copernicus, Google Scholar. URL: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210223– у співавторстві з Грицак Н.Р.

253.Особистість перекладача та його роль у формуванні національної свідомості українського учня:          Науково-методичний вісник «Джерела». – 2020. – № 1-4 (91-94). – С. 46-52.

254.Сторінки історії кримськотатарського народу в шкільному курсі зарубіжної літератури: методичний аспект проблеми // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції «Література й історія». 8-11 жовтня 2020 р. URL: https://lithist2020ua.blogspot.com/2020/10/blog-post_85.html#comment-form.

255.Про деякі прийоми візуалізації навчального матеріалу та їх роль у шкільному вивченні літератури //   Українська мова і література в школі.№ 6 (153) 2020. С.13-18.

256.Пропозиції щодо вдосконалення мовно-літературної галузі // Зарубіжна література в школах України». – 2020. – № 3. – с. 6-12 (у співавторстві з Ніколенко О, Клименко Ж.В.). URL: https://zl.kiev.ua/.

257.Підсумки і перспективи МАН-2020 р. // Всесвітня література в школах України. - 2020 -№12.- С. 29-31.

2021

258.Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О., Ісаєва О., Клименко Ж., Мацевко-Бекерська Л., Юлдашева Л., Рудніцька Н., Туряниця В, Тіхоненко С., Вітко М., Джангобекова Т.).URL:https://drive.google.com/file/d/1VcmR4LmueemuTyXWO2wcaGO22ME-lIEh/view.

259.Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О., Ісаєва О., Клименко Ж., Мацевко-Бекерська Л., Юлдашева Л., Рудніцька Н., Туряниця В, Тіхоненко С., Вітко М., Джангобекова Т.). URL:https://drive.google.com/file/d/1VcmR4LmueemuTyXWO2wcaGO22ME-lIEh/view.

260.Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О., Ісаєва О., Клименко Ж., Мацевко-Бекерська Л., Юлдашева Л., Рудніцька Н., Туряниця В, Тіхоненко С., Вітко М., Джангобекова Т.). URL:https://drive.google.com/file/d/1Mkx9cjfzSArRZXd1V56NvhoooTXsX0UP/view.

261.Про людський капітал, емоційний інтелект і роль шкільної літературної освіти//Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (29 квітня 2021 р., м. Київ). С.48-52. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35059.

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 196719 гостей та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!