Список публікацій старшого викладача

Бицько Оксани Костянтинівни

 

2002

Статті

1.   Дивна та втішна загадка Артура Конан Дойля: Урок з вивчення оповідання „Голубий карбункул”. 7 клас // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. – № 12. – С. 25-26.

2004

Статті

2.   Романтизм як художній напрям: Урок культурологічного аналізу. 9 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 1. – С. 9-14.

3.   Створити підґрунтя для вивчення теми: Матеріал до вступного уроку за творчістю М. Гоголя. 9 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 3. – С. 19-22.

4.   Методичні рекомендації до проведення оглядового уроку з вивчення творчості М. Гоголя (9 клас) // VІІ Міжнародні Гоголівські читання: Збірник наукових праць. – Полтава: ПДПУ, 2004. – С. 223-228.

5.   Учити читати не тільки художній, а й образотворчий твір: Методичні рекомендації до організації вивчення зарубіжної літератури у взаємозв’язку з образотворчим мистецтвом // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 9. – С. 2-5.

6.   Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у взаємозв’язку з образотворчим мистецтвом: 5 клас, І семестр (за програмою 2001 р.) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 9. – С. 19-22.

2005

Статті

7.   Організація позакласного читання творів східних літератур: Принципи та методичні рекомендації до уроків позакласного читання // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. – № 6. – С. 46-50.

8.   Дві оповіді про «сонячного поета» Грузії: Методичні рекомендації до вивчення поеми Шота Руставелі «Витязь у тигровій шкурі» // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. – № 7. – С. 39-44.

9.   «Ренессанс в его мажорном звучании»: Методические рекомендации к вступительному уроку по изучению поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре» // Русская словесность в школах Украины. – 2005 № 4. – С. 24-30.

10.               Школьное изучение поэмы Шота Руставели «Витязь в тигровой шкуре» в свете поэтического наследия Н. Заболоцкого // Русский язык и литература: Проблемы изучения и преподавания в школах и высших учебных заведениях Украины: Сб. науч. тр. – К., 2005. – С.96-99.

11.               Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури з використанням міжмистецьких зв’язків: 5 клас, І семестр (за програмою 2005 р.) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2005. – № 9. – С. 50-56.

2006

Статті

12.               Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури з використанням міжмистецьких зв’язків: 5 клас, ІІ семестр (за програмою 2005 р.) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. – № 1. – С. 50-56.

13.               Як забезпечити сприйняття хокку п’ятикласниками: До вивчення творчості Мацуо Басьо // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. – № 2. – С. 39-44.

14.               «Портрет» Н.В.Гоголя как зеркало художественных замыслов писателя: Урок внеклассного чтения по этой повести // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. – № 5. – С. 46-50.

15.               Мандрівка до чарівного Книгограду: Сценарій свята дитячої книги // Завуч. – 2006. – № 13 (271). – С. 15-19.

16.               Вивчення прислів’їв і приказок – підготовка до серйозного діалогу з творами літератури: Методичні рекомендації до уроків за усною народною творчістю // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. – № 8. – С. 31-36.

17.               Вивчення творчості Лао Ше в загальноосвітній школі // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 7. – Глухів: ГДПУ, 2006. – С. 225-228.

18.               Изучение загадок в школьном интегрированном курсе «Литература» // Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 7. – Глухів: ГДПУ, 2006. – С. 225-228.

19.               Методика вивчення прислів’їв та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Науково-теоретичний збірник. – Тернопіль: Видавництво Астон, 2006. –  С. 11-17.

20.               Школьное изучение повести Н.Гоголя «Портрет» (методические рекомендации) // VІІІ Міжнародні Гоголівські читання: Збірник наукових праць. – Полтава: ПДПУ, 2006. – С. 205-211. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33406.

2007

Статті

21.               Без лица в личине: Загадки народов мира в школьном изучении // Русская словесность в школах Украины. – 2007. – №4. – С. 36-40.

22.               Нова програма для 12-річної школи: думки, судження, пропозиції: Засідання «круглого столу»  // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – № 2. – С. 14-15.

23.               Для чого і як вивчати літературу в школі // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – № 8.  – С. 29-30.

24.               У країні Задзеркалля // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2007. – № 7. – С. 4-5.

2008

Посібники

25.               Изучение интегрированного курса «Литература» в 8 классе: Пособие для учителя / Е.А.Исаева, О.К.Быцько, А.О.Мельник. –  К.: Генеза, 2008. – 264 с.

Статті

26.               Література Сходу в шкільному вивченні // Матеріали науково-практичної конференції «Дитина читає…» в рамках книжкової виставки-ярмарку «Форум видавців – дітям». – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2008. ­– С. 73-80.

2009

Статті

27.               Формування професійної готовності майбутніх учителів-словесників до викладання орієнтальної літератури // ВісникГлухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 13. – Глухів: ГДПУ, 2009. – С. 100 – 107.

2010

Статті

28.               Сказочные жемчужины Востока: Методические рекомендации к изучению сказок народов мира // Русская словесность в школах Украины. – 2010. – №5. – С. 16-20.

29.               Вивчення творчості Акутаґави Рюноске в школах України // А.П.Чехов та світова культура: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 150-річчю від дня народження А.П.Чехова. – Луцьк, 2010. – С. 176-188.

30.               Бицько О.К. Психологічні основи художнього сприйняття [Електронний ресурс] // Вісник психології і педагогіки. – Режим доступу: https://www.psyh.kiev.ua/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F

2011

Програми

31.               Наскрізна програма практики студентів напряму підготовки 0305 Філологія спеціальності 6.030500, 7.030502, 8.030502 Мова та література / Укладачі: О.К.Бицько, Т.М.Колодько, Д.В.Трубачова  [та ін.] // Збірник наскрізних програм практик студентів за спеціальностями університету / Редкол.: В.П.Андрущенко, В.П.Бех, Г.І.Волинка [та ін.]; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 39-55.

Статті

32.               Шкільне вивчення кримськотатарського фольклору в контексті літературного краєзнавства // Літературне краєзнавство Поділля в системі сучасної освіти: стан, проблеми, перспективи: Зб. наук. праць / Ред. колегія: О.М.Куцевол (голов. ред.). – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2011. – С. 112-119. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33404.

33.               Трояндивоий сад кримськотатарської поезії (Методичні рекомендації до вивчення в школі) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2011. – №11-12. – С. 26-30.

34.               Вивчення поезії Єгуди га-Леві в загальноосвітніх школах України // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи.  – Випуск 29: Збірник наукових праць / За ред. В.І.Гончарова.  – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 22-27. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16091

35.               Бицько О.К. Формування уявлення учнів про А.Кримського в процесі вивчення світової літератури в школі. Горизонти освіти. Психологія. Педагогіка: Науково-методичний журнал. Севастополь: Рібест, 2011. № 2(32).С. 7-11. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33374

36.               Методичні рекомендації до вивчення кримськотатарської прози в загальноосвітніх школах України [Електронний ресурс] // Народна освіта: електронне наукове фахове видання. – 2011. – № 2 (14). – Режим доступу: http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/14/statti/bicko.htm.

2013

Програми

37.               Світова література: Програма вступного випробування [Електронний ресурс] / МОН; НПУ ім. М.П.Драгоманова; Укл. О.К.Бицько. – Київ: сайт НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2013. – Режим доступу: http://www.npu.edu.ua/images/file/priymalna_comisiya/2013/test_zno/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82.%20%D0%BB%D1%96%D1%82.%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B0%D0%B1%D1%96%D1%82%D1%83%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%9D%D0%9F%D0%A3%20-%202013-%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2-%D1%82.pdf.

Статті

38.               Вивчення Біблії в шкільному курсі «Світова література» у світлі ідей Л.Ф.Мірошниченко // Науково-методична школа професора Л.Ф.Мірошниченко: історія, сьогодення та перспективи розвитку: Збірник науково-методичних праць / НПУ ім. Драгоманова. – К. Видавничий дім Дмитра Бураго, 2013. – С. 159-166.

39.               Методика вивчення китайської народної казки «Пензлик Маляна» // Всесвітня література в школах України. – 2013. – № 1 (386). – С. 30-37.

40.               Спасибі, що триває наш урок. Педагогічна практика студентів-філологів НПУ імені М.П.Драгоманова // Всесвітня література в школах України. – 2013. – № 3 (386). – С. 2-8.

2014

Статті

41.               Організаційно-методичні аспекти вивчення поезії Захар’ї Абрагамовича у школі. Горизонти освіти / Горизонты образования. 2014.  №1(40). С. 28-32. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33265

42.               Літературознавчі засади шкільного вивчення словесної творчості караїмів-тюрків (караїв) // Всесвітня література в школах України. – 2014. – № 12. – С. 46-51. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33401

2015

Підручники

43.               Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)»: учеб. для 7 кл. общеобразоват. учеб. заведений с обучением на рус. яз. / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко, О.К.Бицько, А.О.Мельник. – Харьков, СИЦИЯ, 2015. – С. 96-160.

2016

Підручники

44.               Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)»: учеб. для 8 кл. общеобразоват. учеб. заведений с обучением на рус. яз. / Е. А. Исаева, Ж. В. Клименко, О. К. Быцько, А. О. Мельник. – Киев: УОИЦ «Орион», 2016.  С. 8-40.

Посібники

45.               Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)». Тетрадь для контрольных работ: учеб. пособ. для уч. 8 кл. общеобразоват. учеб. завед. с обучением на русском языке / Е. А. Исаева, Ж. В. Клименко, О. К. Быцько. – Киев: УОИЦ "Оріон", 2016. – С. 3-5.

Статті

46.               «Світ, зітканий з добра і любові». Методичні рекомендації щодо вивчення творів Нузета Умерова в загальноосвітніх школах України / О.К. Бицько // Всесвітня література в школах України. – 2016. – № 7-8 (421-422). – С. 8-15. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33405

2017

Підручники

47.               Зарубіжна література. 9 клас.: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. О. Ісаєва, Ж.В. Клименко, А. О. Мельник, О. К. Бицько. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2017. – С. 258-271.

48.               Интегрированный курс «Литература (русская и зарубежная)»: Учеб. для 9 кл. общеобразоват. учеб. заведений с обучением на рус. яз. / Е.А.Исаева, Ж.В.Клименко, О.К.Быцько, А.О.Мельник. – Киев: УОИЦ «Орион», 2017. – С. 12-34; 81-97.

Статті

49.               Бицько О.К. Зберегти українську модель мовно-літературної освіти!Всесвітня література в школах України. 2017. № 3 (429). С. 2-3. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33292

2018

Програми

50.               Програма. Зарубіжна література для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Авт. кол.: Л. П. Юлдашева, О. М. Ніколаєнко, О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, Ю. І. Ковбасенко, В. В. Снєгірьова, А. О. Мельник, О. В. Орлова, О. К. Бицько. Інформаційний збірник та коментарі міністерства освіти і науки України: Єдине офіційне видання Міністерства освіти і науки України. – Київ: Педагогічна преса, 2018. № 3. С.3-73.

2019

Програми

51.               Наскрізна програма практичної підготовки студентів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька, французька, італійська, іспанська, російська)) / Розробн.: Александрова Л.Г., Гладка І.А., Стась Т.В., Бицько О.К., Кіщенко Н.Д., Мельник П.Ю. Збірник наскрізних програм практик студентів за спеціальностями університету. Ч. І. / Редкол.: В.П.Андрущенко, Р.М.Вернидуб, Г.М.Торбін та ін.; Нац. Пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019.  С.100-110.

52.               Наскрізна програма практичної підготовки студентів освітнього ступеня магістра спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (англійська, німецька, французька, італійська, іспанська, російська)) / Розробн.: Александрова Л.Г., Гладка І.А., Стась Т.В., Бицько О.К., Кіщенко Н.Д., Мельник П.Ю. Збірник наскрізних програм практик студентів за спеціальностями університету. Ч. І. / Редкол.: В.П.Андрущенко, Р.М.Вернидуб, Г.М.Торбін та ін.; Нац. Пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019.  С.111-122.

53.               Наскрізна програма практичної підготовки студентів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 035 Філологія (Германські мови та літератури, романські мови та літератури, слов’янські мови та літератури / Розробн.: Александрова Л.Г., Гладка І.А., Стась Т.В., Бицько О.К., Кіщенко Н.Д., Мельник П.Ю. Збірник наскрізних програм практик студентів за спеціальностями університету. Ч. І. / Редкол.: В.П.Андрущенко, Р.М.Вернидуб, Г.М.Торбін та ін.; Нац. Пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019.  С.123-132.

54.               Наскрізна програма практичної підготовки студентів освітнього ступеня магістра спеціальності 035 Філологія (Германські мови та літератури, романські мови та літератури, слов’янські мови та літератури / Розробн.: Александрова Л.Г., Гладка І.А., Стась Т.В., Бицько О.К., Кіщенко Н.Д., Мельник П.Ю. Збірник наскрізних програм практик студентів за спеціальностями університету. Ч. І. / Редкол.: В.П.Андрущенко, Р.М.Вернидуб, Г.М.Торбін та ін.; Нац. Пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019.  695 с. С.133-143.

Підручники

55.               Зарубіжна література (профільний рівень): підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник, О. К. Бицько. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2019. – С. 217-225.

Посібники

56.               Зарубіжна література (універсальний електронний посібник-хрестоматія): посібник для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мельник А.О., Бицько О.К. Київ: УОВЦ «Оріон», 2019. С. 493-600. URL:  https://www.orioncentr.com.ua/e-knyhy/16-elektronni-khrestomatii/29-universalna-elektronna-khrestomatiya-do-pidruchnikiv-zarubizhna-literatura-11-klas.

2020

Статті

57.               Бицько О.К. Що робити, або Роздуми й почуття щодо проєкту Державного стандарту базової середньої освіти (2020). Зарубіжна література в школах України: спецвипуск. №3. 2020. С. 38; Всесвітня література в школах України. № 4 (466). 2020. С. 16-17; Кафедра методики викладання світової літератури: сайт.URL:  https://metod.fif.npu.edu.ua/naukovo-metodychnyi-tsentr-movnoi-ta-literaturnoi-osvity/209-shchodo-proiektu-derzhstandartu-bazovoi-serednoi-osvity

2021

Статті

58.               Використання поетичних традицій Країни вранішнього сонця в процесі шкільного вивчення японської класичної поезії. Актуальні проблеми мовно-літературної освіти в середній та вищій школах : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (29 квітня 2021 р., м. Київ) / ред. колегія: А. А. Зернецька (гол. ред.), О. О. Ісаєва, В. В. Ніколаєнко (заст. гол. ред), А. Ю. Вітченко, О. К. Бицько (відп. ред.) ; укладачі: А. Ю. Вітченко, О. К. Бицько. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. 119 с. (Електронна книга). С. 10-14. URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35059.

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 164333 гостя та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!