Студентська наукова конференція

Деталі
Перегляди: 1493

 

16 квітня в Інституті іноземної філології відбулася звітно-наукова конференція студентів НПУ ім. М.П.Драгоманова, на якій, зокрема, було висвітлено актуальні проблеми філологічної науки та методики викладання в школі іноземної мови і літератури. Живий інтерес присутніх на пленарному засіданні викликала доповідь студентки 401 ан групи Оксани Чернухи на тему «Методика порівняння оригіналу і перекладу в процесі вивчення світової літератури в старших класах» (наук. керівник проф. Ж.В.Клименко). Зазначена методика була апробована доповідачкою під час педагогічної практики в ліцеї № 157 м. Києва. О.Чернуха пояснила наукову сутність зазначеного прийому, технологію його застосування в школі, навела приклади ефективного використання елементів перекладознавства під час викладання лірики В.Вітмена і Ш.Бодлера в 10 класі.

 

У секційному засіданні з проблем методики викладання світової літератури взяли участь дванадцятеро студентів ІVкурсу, а також представники кафедри методики викладання російської мови та світової літератури: доц. А.О.Мельник та ст. викл. О.К.Бицько (керівники секції),  проф. Ж.В.Клименко,  ст. викл. І.Ю.Долгінінська. Порядок і тематика доповідей були такими:

П.І.Б. студента

Група

Тема доповіді

П.І.Б. керівника

1.

Ожеховська Лариса Сергіївна

401 ан

Використання міжпредметних зв’язків у процесі вивчення світової літератури в старших класах.

проф. Клименко Жанна Валентинівна

2.

Марченко Марія Олександрівна

403 ан

Методика роботи з епічними творами на прикладі роману Марка Твена «Пригоди Тома Сойера».

проф. Ісаєва Олена Олександрівна

3.

Міщенко Аліна Костянтинівна

403 ан

Особливості впровадження інтерактивних технологій в курсі зарубіжної літератури (8 клас)

проф. Ісаєва Олена Олександрівна

4.

Чернякова Ірина Володимирівна

403 ан

Методика вивчення творчості Гафіза в школі (8 клас)

ст. викл. Бицько Оксана Костянтинівна

5.

Баришполь Ірина Валеріївна

401 ан

Методологічні основи шкільного вивчення літературної спадщини ромів.

ст. викл. Бицько Оксана Костянтинівна

6.

Мороз Ганна Ярославівна

401 ан

Веб-сайт вчителя світової літератури в системі шкільної освіти

ст. виклБицько Оксана Костянтинівна

7.

Шевченко Олександра Олексіївна

403 ан

Методика вивчення творчості Омара Хайяма в загальноосвітній школі

ст. викл Бицько Оксана Костянтинівна

8.

Ромашова Ангеліна Олександрівна

403 ан

Методика вивчення кримськотатарської літератури в школі (на прикладі творів Нузета Умерова).

ст. виклБицько Оксана Костянтинівна

9.

Удод Єлизавета Сергіївна

403 ан

Шкільне вивчення казок народів Сходу в світлі ідей компаративістики.

ст. виклБицько Оксана Костянтинівна

10.

Ступнікова Юлія Дмитрівна

41 ау

Методика вивчення біографії письменника у 7 класі (на прикладі життєпису Артура Конан Дойла)

доц. Чепурко Олена Михайлівна

11.

Коссе Каріна Сергіївна

44 ф

Використання інтерактивних технологій на уроках світової літератури в 6 класах

ст. виклДолгінінська Ірина Юріївна

12.

Євзютіна Надія Юріївна

44 ф

Організація роботи з підготовки та проведення підсумкової тематичної атестації в 6 класі.

ст. виклДолгінінська Ірина Юріївна

 

Студенти не лише доповіли про результати своєї науково-методичної розвідки, але й дали переконливі відповіді на запитання присутніх. Конференція не була позбавлена мультимедійних, дискусійних та інтерактивних елементів. Особливий інтерес присутніх викликали доповіді Аліни Міщенко (під час виступу студентка застосувала елемент інтерактивних технологій), Ірини Чернякової (продемонструвала виготовлений власноруч буктрейлер до вивчення в школі газелей Гафіза), а також Каріни Коссе (присутніх підкорила її впевненість і ґрунтовне володіння матеріалом).

Усі роботи учасників пленарного й секційного засідання з проблем методики викладання світової літератури в школі було рекомендовано до друку в збірнику матеріалів звітно-наукової конференції.

Світлини з конференції ви можете побачити у нашій фотогалереї.